| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| -w-討厭! |
可惡呀-w-琴晚打完既日記無哂...""hand鬼左機啵...頂頂-0-!
算啦....."講少一日唔死的-w-"其實都冇乜野既..."講番琴日既野姐~
無咩特別~~最特別咪就係無同阿 chan講野囉...."你話特唔特別啦..?
唉-w-呢期山窮水盡呀你老娘呀-0-!!!!下個target係直髮膏~
諗住直左再去剪髮呀-3-!!廢時阿chan又話我啦=w=!
凍既天氣又黎啦-w-"好野........"最愛呀..."如果以後都係咁你地話幾好?
今日星期6...知唔知寧波兒女們有咩節日?咪就係....家長日囉-3-!
琴日要清櫃呀..."so拎哂d書番屋企...""
我諗我自己都要開始收心養性...開始我既作戰計劃啦-0-!
黎緊個星期一開始啦^3^"發覺自己係學校都係曳左咁""係ya!!
明白到唔可以再比人恰既道理呀嗎!
哈哈-w-!!!呢期懶左打日記..都係石器累事-0-!!"不過算啦....自己咪又係貪玩! |
| 刊登時間︰2006-03-11 08:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 9 日 星期四  | |
| 熱-w- |
今日小p冇番學呀....""我自己一個都幾悶下.."
不過唔緊要..仲有我地既大笑姑婆-0-!!!""-->恩儀"
今日上既堂都幾悶....""第3堂無落hall呀..
becox無野聽啦嗎...">w<幾時先再有呀...?
跟住馮嘉寶堂...""得我自己做囉..因為小p無番佢又係我既partner啵...""慘-w-"
lunch..我唔記得左去邊食,食咩tim=.=....""
食完番到黎熱死-w-""""又同文振調位仔啦..."爽呀-0-!!
最後果3堂有2堂都好似搵左阿周公傾計-w-"
今日就係咁啦^^"希望每日都可以過得開心d啦""
|
| 刊登時間︰2006-03-09 07:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 87 | »
|