| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 23 日 星期四  | |
ununun,,downdowndown  |
好唔happy呀~家陣係學校呀-w-
chan罵me!!仲話以後都唔會再收我d紙wo~
>w<"唉..真係唔知自己岩定錯~?
d fd 話我有少許過份wo!真係唔覺囉-w-!
唉∼好down呀-0-!!!!!!!!!
一陣放lunch!打比臭魚先-w-!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-02-23 12:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 22 日 星期三  | |
有起有趺呀心情-w-  |
哈哈~我番黎啦-0-!我又係學校打日記仔呀-0-!
呢期都係玩石器~冇時間去打日記tim呀"""
唉...仆街chan琴日串鳩我~~搞到我差d喊""真係失敗呀""fuck!
前日lunch敢打比笨魚傾電話啦-v-叻叻!!!!!!!!!
琴日好好玩呀最後2堂..."比KONG捉左去 WO!勁搞GAP!!
如果真係.....
可以日日同阿 KONG係 STUNDENT ACTIFITY CENTER真係好呀
我寧願阿 KONG教^^"
好啦就黎放 LUNCH啦..番屋企見^^" |
| 刊登時間︰2006-02-22 12:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 17 日 星期五  | |
好鐘意今日既你-3-!!  |
今日好得人驚呀,,音樂堂...條八婆叫我留底..
諗住佢會屌鳩我.."點知唔係wo~@@"
勁係到問我點呀,,做咩唔食野呀~勁關心我囉-v-!痴線架..."
凸然...阿蕭走埋黎同我講....miss chan比你架..wa~勁開心><""
打鐘去 toliet~見到佢,,咁我問佢係咪佢比我既-0-!!!!!
佢話係-0-!!!!!!!!!!仲叫我唔好搞臭化nee!!!"其實我份人冇野架...
人地唔搞我自然我唔會搞人""係咪先-0-?
不過...我唔明點解阿 chan會知我同條八婆既野-0-!!!!
可能係阿 kong講掛...算啦算啦^^"好開心呀"下就"
希望日日都可以同阿 chan咁啦 |
| 刊登時間︰2006-02-17 03:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 87 | »
|