星期六a today....!!好悶悶...唉...好傷心a....><"琴日乾婆婆屎左....!!!
琴日朝早6點去左...由你去左到家陣喊左3次...3次都係幾滴淚....
不過...我真係好傷心..諗番起同你一齊笑,傾計既時候..我都好感慨...
呢期發生既野多不星數...!好唔開心..開心既只得一樣,,彤彤打比我地>w<!
乾婆...好多謝你既愛錫呀..我唔會忘記你..!!
希望你同公公一齊開開心心,,再次白頭到老啦^^"
原來開心既野..會帶來有唔開心既影響..[[呢句,,我相信有玩既朋友仔明白]]!
過去左...唔好再講,,..不過."比我諗通左...你做既野可能係傷害到我,,
但..我相信有菩薩的保祐..!!我唔係有心去做你地既敵人,,
我係唔想你地傷害我的朋友仔!!thx>w<![[不過你地都唔好傷害我=W=]]
其實我係好驚架..真係好驚...但係我終於知道左父母既作用係咩..係保護我地!!
so我唔驚lu!可以係話..因為阿媽係拜佛既,,日日唸經,,
所以我先有信心交自己既膽比我阿媽囉...我係到好多謝阿媽..!!
呢排真係好黑仔..岩岩壞q左電話-v-!!話我呢期唔黑真係冇人唔信...""shit!!
唉,,希望唔好再有咁多唔好既事發生係我身上啦>v<"thx!!! |