| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 1 日 星期日  | |
06年..新一年!!!  |
哈哈....06年的第一天呀,,希望大家快樂啦新一年..."
琴晚出左九灣,,到左10點到番黎....路途中自己原來係發緊燒架....
好採冇同佢地去顛=.=.....唔係死左都冇人知呀.....!!!!!!!!!!!!
今日冇出街呀..本來諗住去某人屋企架...不過..搵唔到佢..算啦...
到家陣都係係到玩電腦..冇野做...我期待聽日ja><!!哈哈哈!
好悶aaaaaaa岩岩同完小學同學傾msn!!!好想見佢tim無啦啦-.-!!!
嘻....琴日我冇打比佢呀......發佢脾氣呀忽\ . /!!
打完啦,,唔打啦...88啦

|
| 刊登時間︰2006-01-01 04:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 30 日 星期五  | |
悶悶的一天...  |
今日好悶a...因為自己應承左自己今日唔出街的=.=...."
成日出去..一個唔痴家的女孩..唔得的
!!!!
琴晚媽子打比我,,嚇死啦><!!希望佢地快d冇事...
今日起身溫書...溫bio既都係...我冇咩日子都唔係溫bio架,,哈哈...
都係咁啦-v-好悶呀..搵野做下先-0-!88-3-vv |
| 刊登時間︰2005-12-30 05:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 29 日 星期四  | |
happy>v<!  |
大家,,我番黎啦....我電腦整番好啦......有成2星期啦=.=!!!!
各位....Merry X"mas!!!!!!-v-!!!!
好野呀,,又有得玩電腦呀!!!!!!!哈哈~
我會打番每日既日記架啦!!!!!!wakakak!! |
| 刊登時間︰2005-12-29 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 87 | »
|