今日,,,番學了...."第一日就比人開年.....""""
有個perfact叫我寫名,,我以為冇帶校褸tim~
跟住後尾問佢咩事.."佢話染頭髮=田=!!咁就企左係後面啦,,
一打鐘,,十幾廿個老師走哂出黎...果刻真係幾想搵窿"捐"=.="
跟住講完野阿 kong就叫我地行出去有陽光的地方比佢chek~
真係個個都有色@@"哈哈-v-!真係抵死...."
到我出去了.."阿kong竟然唔記得左我個名-v-!!!!!!!!!凸 _ 凸!!!
又話我個頭紅啡金呀乜都有..@@"!又叫我出耳環....果d呀成呀...
問我想點-v-!我冇答到佢..我答左唔知...跟住佢叫我企=w=!!!
仲要係得我一個ja 啵!!!!
咁企呀企呀...企左成堂半到..阿kong就叫我上訓導比佢訓話~
仆街...阿 chan係到..."阿kong話比3日時間我....叫我搞番掂~"
咁就走得...番到classroom..-0-
上maths!!!嘈到乜咁=_=!真係一發不可收十架@@"!!!
今日都係派卷果d啦....d分簡直不知所謂~~
算啦..過左去..."=w="""下學期努力!!!!"
|