| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 26 日 星期日  | |
| 唔la間既一片日記-0-! |
-wwww-!好悶呀-0-!so打多片日記囉""
係啵,,美儀佢發燒呀...唔知點呢=w=?
阿媽去左阿乾ma到...唔知點解咁耐仲未番""有少少擔心佢地tim!!!!
唉-.-...成日係到發錢狂呀我..."幾時有米呀我-0-!錢呀...我好需要你呀=.=!!
我想快d番學呀,,,becox好想玩果樣野呀-w-"好掛住你地呀>w<!!!!!
唉=w=家陣d細路咁樣落去唔得,,係咁打機打機,,書都唔溫多隻.."
世上不能無左書died子架嗎-0-!!係咪先?我都想做下書died子呀...
我諗我要放底好多野先做到呀...""哈哈-0-!
如果呢期我做到..我諗我唔洗驚升唔上lu!
呢片日記係咪好多野都冇關係咁??係呀-.-我個腦諗乜咪打落去囉=3="
哈哈!講完了~再見!
|
| 刊登時間︰2006-03-26 02:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| -w-打不敗一個懶字! |
今日同埋琴日都無出到去呀..係屋企係到玩電腦...""
唉,,呢期好想買好多野呀...有不勞而獲既錢比我就好啦=.=....不過想下好啦=w=!
好想溫書,,不過d書又係學校啵..唉,,再係咁落去..自己既目標又達唔成架啦...""
好多野好想做呀,,有d做唔成,,有d做唔到,,有d又要諗左先做"
我想買mp3呀,,買3呀,,釘耳窿呀,,溫書呀,,有時真係諗好多野架我個腦-w-
不過...諗完就算-0-!真係...算吧啦.."家陣既我...-0-....真係黑色毛衣呀"
$$呀-0-你係邊呀...快d番黎我身邊呀-wwwww-!!!!!!嗚嗚嗚=.= |
| 刊登時間︰2006-03-26 02:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 24 日 星期五  | |
| 呢期都比較好左.."你" |
你呢排都好左既...>v<"希望你真係聽下人意見啦^^
今日上你堂都幾好,,不過見你好似好累咁囉....同你講左休息多d架啦.."-3-!
今日上phy爆粗罵阿白痴豪,,點知比曾sir勁大聲咁喂左聲...">w<嚇死..
跟住叫左我出去同我傾左陣計...""曾sir 多謝你呀..."^3^
今日同老妖鬥玩呀!!哈哈..
佢係對面hall到,,我係班房勁爆粗屌佢佢都無反應,,becox佢都聽唔到..!!
我都知你好唔鋸架啦..so wt?
你可以點姐,,你夠証據你咪拉我上訓導囉.."我淆?收皮吧!
今日都唔錯既今日,,放左學同阿yumi同埋美儀去左康寧...我地係到玩..勁搞笑..
玩咩??唔講啦^^"今日都幾好呀.."chan都開心番d啦...我feel!
but希望你快d回e-mail比我!=.=
仲有a~其實我唔做主動果個得唔得..我知你都想同我講野ge@@"
哈哈-0-!唔知醜唷.."
好啦...講到呢到先啦,,聽日見啦..^^ |
| 刊登時間︰2006-03-24 07:32 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 87 | »
|