唉,,,,琴日無打日記呀,,係呀,,因為...姍姍幫我整日記..."
算吧啦..姍姍.....多謝你的一片苦心!
係學校悶到乜咁...條八婆都唔知食左乜藥一開口一定罵我地[[包括我]]
琴日上佢堂都罵人ge,,冇帶英文notes,,唔洗咁惡呀=w=
今日普通話比賽果d,,佢落左黎2樓..佢企左我隔離既隔離.....
我叫小p企我隔離做我地既中間人-0-!後尾小p走左我自己都唔知-0-!
咁我咪搵佢囉..行出番黎阿 chan企左好近我地班房...
then,,我就鼓氣勇氣行出去陪佢!
點知=.=....一句聲都唔出呀佢!!!!!我叫佢佢都唔so me!!!!佢係咪痴線架...
無啦啦我又得罪佢呀?唉呀!!!佢搞乜呀又..../ . \
咁我卜左係到zzz~佢走果陣一粒聲都冇就走左啦~
唉....唔撚知佢發乜神經...由撚得佢啦...."我就黎顛啦!!!!
放左學....wa,,美儀同我講番,,果刻勁嬲,,好似透唔到氣咁..
打籃球勁大哂咩?射3分勁好威呀?
死o靚仔你星期一我唔撚打柒你我唔撚係人!玩得咁撚開心?問過我未呀你!?
食左屎呀,,敢同佢玩你真係未死過!!仆街....今日就係..低低能能咁過完啦"" |