cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 4
累積人氣: 5870
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天
慘淡,,

 媽子,,,你去左那裡?為何你要做一隻無腳的雀鳥到處飛,,

想搵你果陣好難搵到你唷-w-....?你在嬲我嗎?

不知道答案的我....?

清晨就被哥哥嘈醒左-w-家陣都唔知做乜好tim!

好悶呀.....打比我啦打比我啦=w=

全世界被遺棄的是我>w<

刊登時間︰2006-03-18 09:11 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天
你又痴咩線?

,,,,琴日無打日記呀,,係呀,,因為...姍姍幫我整日記..."

                     算吧啦..姍姍.....多謝你的一片苦心!

係學校悶到乜咁...條八婆都唔知食左乜藥一開口一定罵我地[[包括我]]

琴日上佢堂都罵人ge,,冇帶英文notes,,唔洗咁惡呀=w=

今日普通話比賽果d,,佢落左黎2樓..佢企左我隔離既隔離.....

我叫小p企我隔離做我地既中間人-0-!後尾小p走左我自己都唔知-0-!

咁我咪搵佢囉..行出番黎阿 chan企左好近我地班房...

                then,,我就鼓氣勇氣行出去陪佢!

點知=.=....一句聲都唔出呀佢!!!!!我叫佢佢都唔so me!!!!佢係咪痴線架...

      無啦啦我又得罪佢呀?唉呀!!!佢搞乜呀又..../ . \

       咁我卜左係到zzz~佢走果陣一粒聲都冇就走左啦~

唉....唔撚知佢發乜神經...由撚得佢啦...."我就黎顛啦!!!!

放左學....wa,,美儀同我講番,,果刻勁嬲,,好似透唔到氣咁..

             打籃球勁大哂咩?射3分勁好威呀?

死o靚仔你星期一我唔撚打柒你我唔撚係人!玩得咁撚開心?問過我未呀你!?

食左屎呀,,敢同佢玩你真係未死過!!仆街....今日就係..低低能能咁過完啦""

刊登時間︰2006-03-17 07:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天
>W<"失望

魚-w-今日小p冇番a,,又去唔成唱k啦=.=...."

今日行特別時間表呀.."so半粒鐘一堂,,好快@v@"!!!

今日上完音樂堂行出黎..見到阿 chan同鄭慶祥一齊行落黎.."

我本來諗住等阿蕭既,,becox我叫左阿蕭幫我拎住d野.."

咁我好似等埋佢咁..."企左係到..

           點知佢經過,,真係得眼尾望下我ja=w="唉..

勁心淡.....呢期佢都唔知做乜春..一句野都冇講到呀同我=.=.....

聽日開始!!!!我要同佢反=.=.=.=.="

好搞笑呀美儀琴日比人捉上訓導..."

阿 kong問佢..a肥佢當阿chan係咩-.-..家姐,阿媽定係朋友=.=

笑撚到我肚痛-0-笑爆gap=.=...."哈哈~阿 kong真係正一"豬事呢"黎!

                    快d到聽日啦^3^"

刊登時間︰2006-03-15 05:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]