| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 1 日 星期三  | |
抱頭痛哭...  |
-v-!黑囉黑囉~黑咩????黑仔=w=!唉~
放學...去康寧,,點知~訓導果d黎哂..連阿 chan都黎埋~
我都唔知點咁..跟住記左名囉....
唉........"勁想喊....唔知再點去面對佢..."呢期都冇乜點同佢講野呀""
本來今日諗住主動去同佢講野...點知放學就黎單咁既野啦-0-!!""
-wwwwwwww-你叫我聽日點好呀......
番到屋企..食飯果陣又比條仆街天文屌撚到化.........
我下次再幫你我真係唔撚係人!!!!我發硩呀!!!痴線架......
愈黎愈憎屋企呀.....每個人都憎....!!!!!!
我真係死撚左佢算撚數.........
仆街~勁想快d到聽日番學唔撚洗見到佢地~~
|
| 刊登時間︰2006-03-02 12:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 25 日 星期六  | |
| 懶懶懶** |
今日成1點幾先起身...可能前晚既問題啦.."
呢期懶左好多咁呀我...Just Feeing"""
唉..下學期我真係要努力溫書呀..."升唔到我就un爆-v-"死比你睇都得呀!!
退左成17名.."搞乜鬼...可能真係因為無溫書掛...定係因為自己驕傲左呀?
唔得咁架!!!!!!一定唔可以咁呀!!!!!我英文同生物堂堂都要乖...努力!!
maths...唔知點解...開始..想...放棄=.="sor for mak sir!其他科都要努力啦^^"!!!!
-3-!岩岩玩石器呀..臭豬個ac解完4大啦-w-真係辛苦..""
玩完之後家陣打日記啦....懶到平時都唔想打日記tim~
呢期係學校發生既大多數都唔多好呀...""尤其chan呀...""
不過唔知點解因為琴日辨論,,發覺3b 有條女都幾得意-.-!!!"shit@@"
算吧啦~~~~唉-0-! |
| 刊登時間︰2006-02-25 02:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 87 | »
|