Happy Birthday a>w< 亭言仔
遲左3日同你講生日快樂tim =v=!哈哈,,死臭bbbb,,我諗你都有3-4歲啦=3=!!
死啦,,竟然唔記得左你生日tim!!你生日我都冇打比你tim=田=!!shit!!!!
哈哈--33--快高長大啦臭b!搵日黎睇你!!!"""
今日我冇出街街a,,好乖-0-!!!kaka_*可以話係全程同阿包 icq,,哈!
染左頭髮仔la我..凸,,係有色呀,,最衰髮尾得過之前染果d!!真係激死!!
可能係我睇錯掛-0-!唔制aaaaaaaaa!!!!!不過算啦!!!
唔知係咪因為新年呢,,d家庭氣氛都好d架=vv=!哈哈!
我好似好耐冇見過阿哥咁ge,,番工佢又早番,,我就訓緊覺
佢放工番黎又夜,,我又訓覺-0-!!!真係辛苦哂你=3=""
你""係咪好掛住我既sms呢-v-!可惜,,手機壞了..
等我搵左之後第一個sms你^^"好冇-0-!!!!
ps"愈黎愈鐘意打日記..哈哈!!
|