cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 33
累積人氣: 5860
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 1 月 15 日  星期日   晴天
15,16號..-v- 愉快

星期日啦-v-!終於都到lu!聽日番學啦..唔洗再悶啦..

今日要加油啦....作最後衝刺!!!!1點開始溫啦..."一溫就溫到6點幾到啦...

咁食飯..食完飯...再開始...勁歌黎啦>v<"一路睇下一路溫下-0-!"真係坐到屁屁都痛!!

溫到11點到...就汁野....睇埋勁歌就訓lu!!勁歌今次成績我覺得好公平呀^^"

好岩我心水>w<"Hocc && Sa..."都好好呀成績!!係手提到整鬧鐘...

整到3點震我起身溫豬!!...一訓好快就到3點=.=....我真係勁累...好唔想起..

不過..為左bio=.=.....算啦-0-!!!!溫到4點幾到啦...溫得7788囉...

咁又汁野..訓番落床,,send訊息-v-""send到5點幾..-0-!!!!!!

訓左...6點半又起身..整野..食早餐果d..7點半出發-0-!唔知點解有d唔慣=v=......

shit!!!!考完試...留底係到讀野..好快就走得..8.5分>w<"丁橋唷...!!!!

今次真係好難囉d卷..我要投訴呀!!!勁唔鋸呀-.-!!!!

過相反我覺得英文幾好啵...-w-!唔夠時間做都話好[[痴線]]!

今日諗住去釘耳窿架..不過...因為新年後番黎的一個新look!!!算啦....忍..-0-!

好採阿陶拉住我姐..唔係後悔.....^w^"!!!到6點幾就番屋企lu!!!!!

死啦..都唔知今日溫唔溫豬好-0-!

好累呀我真係-v-!SHIT!!! 

刊登時間︰2006-01-20 08:53 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 1 月 14 日  星期六   晴天
煲豆豆=.=" 驚訝

今日係屋企發呆豆-v-....岩岩9點起身...

玩電腦玩到12點幾就食野...食完抖多陣就開始溫書啦....

溫到3點幾到見眼訓..就去訓啦....訓到家陣6點幾起身...""

今日係溫bio...[[溫番之前第1課d野囉,,背背背背背]]

要努力呀...bio一定唔要再衰呀!!!!eng...聽日溫!!!

今晚再接再厲-->溫bio^^"

                         

 

刊登時間︰2006-01-15 08:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 1 月 13 日  星期五   晴天
happy>v<" 愉快

今日好開心..."^^"

今日考maths....!@@"對成績都算好好...比起以前既我??理鬼佢tim=.=....""

放左學...係到on99周街走...最後都係頂唔順去左搵小p佢地>v<"

去左apm個花園坐....吹水....坐多陣就同小p,包落去左吉之島....[[順便吹埋水]]!!!

勁開心囉..笑q死我地啦>v<">>>>都話左落黎啦一早-0-!""

我發覺之前對你地做既野好賤格囉...點會有人咁對d fd....""

係到我同你地講聲sorry>w<"再說一次對不起呀!!!


                          

 

刊登時間︰2006-01-15 08:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]