| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 9 日 星期五  | |
黑仔-v-  |
今日家長日呀><vv~
我知自己成績唔好...so我會努力的....!!點都要升到上去呀!!!!
放左學比條倪綺雲捉左2次~扮哂野咁..你以後自己係邊個呀..?
學包講句..你收b皮啦!!son of the bitch\ v /!!
比佢捉完之後去左阿陶屋企玩...都幾happy 既..."
|
| 刊登時間︰2005-12-10 01:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 8 日 星期四  | |
>w<"  |
day c @v@"!
pe補考番試...九分鐘又黎啦-0-!!!跑狗咁!><"
中文dict...都ok既..!!
放左學...!!社際籃球...見到任廷璋@@"原來佢番左黎...!!!
跟住同美儀上2樓...見到chan @@"佢好主動咁同我講掰掰-0-!!嘻!!
今日好早番屋企..becox無野做..番黎溫下書咁啦...!! |
| 刊登時間︰2005-12-08 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 7 日 星期三  | |
day b=.=..低b唷~  |
生物生物又黎啦...萬眾期待呀!!!都好好呀...開開心心咁上完~
上完之後小息唷...!!佢去左3b到等...咁我咪行埋去囉><"
同佢傾計傾計&&&傾計-0-!開心爆呀..哈~
2堂maths,,嘈到乜咁..睇你地星期5點算....kaakkaka!!!
放左學去左康寧....阿林佢地踢波波比賽....贏左8比0@@"勁呀..!!
睇完就同阿陶同埋阿蕭走啦...~ |
| 刊登時間︰2005-12-08 06:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 87 | »
|