| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 2 日 星期三  | |
唱kkkkk>0<"  |
today,,興高彩烈咁番學...番到去好熱呀-0-!!!!
上到課室條死粉皮終於比番本書我,,不過就算比番我我都係無咩點溫....=.=!
我真係頂唔順果個黃sir=.=....唉,,悶到我次次上堂未到5分鐘就訓得著....
妖,,,,,上果個咁既倪綺雲既堂.....!!
一見到我係咁話人!!今日佢話小p條裙短,,仆街黎架,,
佢又無罵到wo~好明顯佢爆偏啦!!!!!黑人憎,,
放左學同包包去唱kkkk!!本來恩儀都話去架..不過佢有事唔去lu!~
咁同包包唱完kk就走啦....!!今日happy..
ps"係咪講少左好多野呢...?係呀,,廢時比d仆街睇啦=.=....!!
|
| 刊登時間︰2005-11-02 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 1 日 星期二  | |
努力@@"  |
琴日好努力呀,,,,係咁溫書溫書&&&溫書,,忙到無時間打日記仔,,sor...>v<"
chan,,我實pass 你果科,,!!
不過...估唔到你比既要求我咁高囉,,,搞到我有d唔敢面對你,,
希望pass到啦.....!!
唉,,好眼訓呀,,
琴晚溫到9點半,,眼訓走去訓,,訓到4點起身再努力過..溫到6點,,就食早餐,,整野咁..
整完野就等小巴,,.番到學校再溫過.....如果唔pass我真係死比你睇呀!!!!!
放左學就走啦,,番屋企^^"
聽日last 科....我都好想溫=.=...最衰都係我啦..放左係人地到..
條死仆街又唔記得比番我....搞到我家陣想溫都無得溫啦...""""fuck!!!!
 |
| 刊登時間︰2005-11-01 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 31 日 星期一  | |
lum>V<"  |
補番今日既日記,,,第一句講聲...Happy Halloween先,,,
哈~今日係咁問 miss 拎糖糖...都係 chanchan果粒最 sweet!!!
今日同佢講trick or treat,,一路講一路攬住佢,,@@"
佢又肯比我攬攬wo~>v<"lum.................
完啦,,唔講啦,,,,lum死我啦~wakakaka! |
| 刊登時間︰2005-11-01 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | »
|