| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 30 日 星期日  | |
叻叻=v=!  |
巧開心呀,,個日記一天比一天令-0-!我知自己讚自己~!!
哈哈~包包 patrick cox同埋super loversss
我就整左LV同埋Burberry....本來搵到westwood架,,
不過...無左個t啵~咁就算啦>v<"好開心呀,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哈哈-v-!!
聽日test,,加油啦....!!!!!!!!!!!!!!!!!
早知自己懶....但仲要臨急抱佛腳,,,!!!
我話既!!!
過左test之後..每星期溫書3次!!!!!
一定要做到!!
|
| 刊登時間︰2005-10-30 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
都唔知自己想點?  |
得意得意,,片片日記都有得意呢2個字眼架差唔多=v=!
哈哈-0-!!好悶a!幾時先到聽日呀..?聽日又test!!!!!
today努力!!!!!!!!加油^^"!!!!!!!!哈哈
我要呢5科入面有3科合格...英文雖然合格.....不過,,,我好唔鐘意呢個分數呀!!!!!
琴日係廁所喊左咁耐....?今日應該明要點做啦係咪?
生醒d啦.....唉唉....>v<"我都唔明自己點解會咁懶.....
講就話想合格....不過...?自己又懶得好緊要wo~想點呀?????
不如一死白了算啦.....!! |
| 刊登時間︰2005-10-30 11:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 29 日 星期六  | |
悶悶的一天-0-!!  |
今日都係咁啦,,日日如是.........
下星期就陸運lu!!!加油呀各運動員....哈哈^^"
好悶呀-0-!想換左個背景佢呀...
不過唔記得左點換tim~=v=!!!!等包包幫我先得.....
下午阿媽買左麥當當我食@v@!好耐無食啦-v-!!!
食完就去恰下....!!wow!!!食完就訓....肥死>v<"""""""""
今晚食apple 補數!!哈哈~
訓醒4點lu~就溫書啦...都睇過下...聽日先背=.=vv"!!!!
呢d好似唔似溫書係睇書ja wor-0-!!!
今日既日記打完啦=v+!聽日請早啦.........拜拜~~
|
| 刊登時間︰2005-10-30 11:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | »
|