day e,,
本來到左呢日我會開心囉...不過,,我諗好難囉..
唉,,係你堂我真係唔知仲可以做咩....我好唔想我地既話題只係得
美儀今日上堂點點點&點....!!!今日我訓左3次....你叫左3次...."
代表....?調埋位tim~我隔離果個係阿林呀...唉..我地仲嘈左架...不過...
希望快d無事啦...."你今日...講左句我係最深刻架!!!!
你:我想當你地係朋友咁架,呀,一講就明啦..識做啦!
我都想架講真!!!!其實我覺得你係唔明我個心係點諗囉!!!!
放左學....阿哥打電話比我...佢話黎接我~咁我咪話是但~
咁佢叫我係屈人門口等佢架車車....等到囉-0-! !wawa~~鴨屎綠=.="
司機大佬-0-.....開慢d得唔得.....直"產"上去....d風大到我個頭都就甩!!!
到左lu~唔該哂啦.....我又慳番5雞-v-!講聲88就走啦...!!
番到屋企...阿哥"興節砵砵"咁講..買番多d魚....個魚缸無魚=.=....."
咁我就連校服唔換落左樓下買魚魚....買左7隻魚魚~~加加埋埋成百7蚊
@@"阿哥比錢@@我"簡"d魚魚好令令架.....哈哈....
好啦....今日就咁啦,,,,,
ps""叫你做既野你有冇放係心到?我相信你係冇....!
|