cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 14
累積人氣: 5841
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2005 年 11 月 15 日  星期二   晴天
一日比一日唔開心..."

day e,,

本來到左呢日我會開心囉...不過,,我諗好難囉..

唉,,係你堂我真係唔知仲可以做咩....我好唔想我地既話題只係得

美儀今日上堂點點點&點....!!!今日我訓左3次....你叫左3次...."

代表....?調埋位tim~我隔離果個係阿林呀...唉..我地仲嘈左架...不過...

希望快d無事啦...."你今日...講左句我係最深刻架!!!!

你:我想當你地係朋友咁架,呀,一講就明啦..識做啦!

我都想架講真!!!!其實我覺得你係唔明我個心係點諗囉!!!!

放左學....阿哥打電話比我...佢話黎接我~咁我咪話是但~

咁佢叫我係屈人門口等佢架車車....等到囉-0-! !wawa~~鴨屎綠=.="

司機大佬-0-.....開慢d得唔得.....直"產"上去....d風大到我個頭都就甩!!!

到左lu~唔該哂啦.....我又慳番5雞-v-!講聲88就走啦...!!

番到屋企...阿哥"興節砵砵"咁講..買番多d魚....個魚缸無魚=.=....."

咁我就連校服唔換落左樓下買魚魚....買左7隻魚魚~~加加埋埋成百7蚊

@@"阿哥比錢@@我"簡"d魚魚好令令架.....哈哈....

好啦....今日就咁啦,,,,,

ps""叫你做既野你有冇放係心到?我相信你係冇....!

 

刊登時間︰2005-11-15 08:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2005 年 11 月 14 日  星期一   晴天
真是開心ma?? 無奈

day d-v-!

好驚...今朝食定藥...知唔知點解=.=..?

我有倪綺雲恐懼症呀-0-!

好悶呀救命真係...!!!痴線架....!!!!

今日喵喵唔開心呀....但係我仲唔開心囉...."你"咁樣兜路....!

佢今日都冇搞我呀...."我指既係倪綺雲....!!但係佢係咁怒啤我囉..乜都係我

錯咁><!!你再係咁我真係殺左你都似架....=.=....!!

放左學...媽子黎接我地呀^^"康寧坐左陣...美儀同埋恩儀走左先.....

咁我,包包同埋媽子去左淘大影杏家照-0-!!!!!!""差sasa同埋老豆豆...!!

影完去左平台,,好搞笑呀...笑死我.>v<!希望日日都可以咁啦...."^^

 

 

刊登時間︰2005-11-15 08:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天
陸運會決賽 開心

wow~一早就起左身啦...搞掂就出發過去海皇...食野.....飽飽lu~

等恩儀等到8點2.....o no~又遲到~唔係掛....好採無遲到...~~

過左陣上到去看台...無幾耐就開波lo~美儀參加好多野呀-0-!

跑死lu~真係值得呀...拎到個人女子全場總冠軍~~比左個銀獎我....多謝^^

lunch去左麥記食.......wa~佢地3丁走先....得番我同包包....

得番7分鐘.....包包係咁叫我走.....咁我地2個跑番去....

好採....我地用左5分鐘就到啦...又比賽~都係下就比較精彩d~

搞到去4點9....就放學啦~去問kong拎番個mp3~>v<終於有啦~

跟住發生左d唔係太開心既事啦....好唔開心囉~

果陣真係想喊......扮野走去買野飲等佢地走左...先慢慢同恩儀傾.....

係傾...唔係講是非呀!!!!!都係無喊到...!!

跟住過左淘大搵佢地...佢地話去食野wo~咁我同恩儀走先啦.....今日就係咁啦!!

ps"今日係會場阿chan同我講佢回左啦-v-!

哈哈~好開心呀..!!

刊登時間︰2005-11-11 07:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]