cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 25
累積人氣: 5852
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2005 年 10 月 28 日  星期五   晴天
嘔腸唔嘔血..好採..=.=! 感動

呢排好似好黑仔咁,,,d feel好唔good!!!

今日知道左個英文分啦....wa!!嚇死我呀!!低到你呀!!

果刻勁un勁down囉...真係想係個window,,跳落去!!

我真係第一次咁差ja d成績!!!唉呀唉呀!!!!點算呀!!!!!!

睇到之後個頭勁痛...去左廁所嘔~~嘔左琴晚食既腸仔出黎呀><"

果陣好辛苦~忍左好耐啦~~!放左學之後係3e課室等人...

點知阿kong係3樓見到我避... 咁就捉左我上去傾傾傾傾..."

捉我件襤3~~ 其實阿kong唔惡架..好玩得架佢!!

走果陣唔記得左問佢拎番mp3 tim~!!

跟住包包同埋美儀係下底等我...一齊走...包包走先,,,

係到等條八婆仔..真係等到佢wo!!好野""

企左係小巴站到傾啦佢地..我就傻下傻下咁企係到睇佢地傾計啦~~

                   發覺八婆仔有時都幾得意

刊登時間︰2005-10-29 09:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2005 年 10 月 27 日  星期四   晴天
唉... 愉快

wa!好多日無打日記啦!!

呢排個網站唔知做咩呢..?上唔到..!!

呢排都係咁啦!考試仔呀...!!

唉...又好差啦一定...!自己溫書又唔努力力!!

英文果刻真係...唔知點咁..比阿sir見到我好唔開心..

係到暗示..唔好以為自己低分..

又話唔好成績阿sir一定唔會唔要你咁-.-!

搞到好似阿爸同個女講咁...救命..阿sir真好人!!

放左學..chanchan問我借筆@v@

kaka!係咁吹我拎比佢=田=!好得意呀你>3<"!!!!


PS#大家千其唔好搞我枝筆呀!!!哈!

刊登時間︰2005-10-29 09:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2005 年 10 月 25 日  星期二   晴天
火火火火爆!! 呆滯

Day d呀today!!!至憎既一日.....! 又悶又憎...

maths..係到等...點知.....都係唔派番份卷....!!

都係咁啦計數計數&計數囉....幾好呀maths!....第3堂係到訓訓訓~

衰左佢又唔叫我!!哈哈-0-!wa!到英英堂...成班都唔知發左咩顛...

狂屌佢狂罵佢.....好明顯佢...犯眾憎!!=o=!!!

今日個倪XX都痴撚左線呀....汁番阿kong d 口水尾黎屌鳩我!

食屎啦你~罰左我企成堂...!我係咁架啦~吹咩........!!!

態度態度...又話我態度唔好..我唔講野又話我唔答你~

你想我點撚樣呀仆街~我企左係出面...咁打鐘..

阿lok四萬口咁問我做乜?...條八婆以為我同d fd 傾計....佢仲大大聲咁

話叫佢入黎呀!!跟住我大大聲答番佢..miss lok黎架!!!!

條八婆無野講....哈哈!!!!!!死廢柴...淆底!

罰到我成點先放我出去食飯...\ . /!

lunch完之後飯氣攻心...@.@!

3堂都訓=3=!死囉....test 都黎緊啦....仲訓....~

放學同小pp>3<,,陶,恩儀,蕭,包包,美儀走....去左康寧...

諗住打波波....點知收左舖...租唔到!!!!後尾黑雞黎左wo!

發覺佢高我好多-0-!自卑...""""佢地係到踢波....

我地係場邊都唔知做乜鬼..=v=vv!踢完大家散....

今日都係咁啦~!!!!最後一句==>好憎你..倪XX!!

刊登時間︰2005-10-25 08:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]