新一個月呀,,又有一個新開始呀,,今日都好開心呀..
今日day e,,生物-v-!!!好輕鬆呀,,哈哈..今堂一d都唔眼訓呀^^"hehe.."
lunch,,又係好景-v-!wow!!!!!!!!!!!!""打鐘..
chanchan見到我..就比左dict 比我..叫我派..仲叫我收埋個電話佢-3-!
maths,,唉,,講真我地班真係好難教-.-!果日咩事大家好清楚..
但過左2日後又變番咁樣...真係好無良心囉..!!!"
phy....呵呵-v-都幾好呀..曾sir不嬲都冇乜野..""
放學去搵棠棠之時..見到阿kong同佢玩左陣勁搞笑..勁得意呀佢^^"...
玩完入去搵棠棠..哄番佢啦終於都...>v<"""
跟住同美儀上樂華.."係樂華搭車車番屋企囉!!!"
星期五同陶唱kk!星期六歌唱比賽..不過我把聲家陣變成咁...
[今日叫阿媽買左"皮排"同埋蜜糖水比我飲]...希望快d好番呀>3<"""
星期日..同陶陶出去呀又>w<""
係到唔該定包包幫我買野先!!"
PS嗚嗚,,今日番到屋企睇下d魚魚..見到有條魚魚360係到轉轉轉=.=..係人都知咩事啦-v-!得番17條魚魚ja...><""魚魚你安息啦..!! |