cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 28
累積人氣: 5855
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2005 年 12 月 2 日  星期五   晴天
唔知阿kong星期一會唔會罵呢-0-"

今日一早就比阿哥嘈醒左><"今日唔洗番學學..好野!!""等阿陶起身-v-!""

wa @v@"你隻人頭豬咁早起既-0-!!"9點幾10點就打比我啦..""

咁就約12點半麥記等..然後上學校等阿蕭...."上到去都放lu@@"

仆街......成班訓導企哂門口...!!阿kong見到我呀...怒睥=3=!!我看見了chan-0-!

不知道她有沒看見了me=.=...""[比佢見到我穿得咁樣衰tim]SHIT>W<!!

阿蕭來lu!之後一齊唱kk!!!"唱到8點,,不過..我地7點半就走左lu!

之後我就去搵阿包,,陶就去搵奶媽~

我地就去左官廣行左陣...行完無野做就番hm囉^^"

刊登時間︰2005-12-03 08:51 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2005 年 12 月 1 日  星期四   晴天
360轉轉轉=.= 愉快

新一個月呀,,又有一個新開始呀,,今日都好開心呀..

今日day e,,生物-v-!!!好輕鬆呀,,哈哈..今堂一d都唔眼訓呀^^"hehe.."

lunch,,又係好景-v-!wow!!!!!!!!!!!!""打鐘..

chanchan見到我..就比左dict 比我..叫我派..仲叫我收埋個電話佢-3-!

maths,,唉,,講真我地班真係好難教-.-!果日咩事大家好清楚..

但過左2日後又變番咁樣...真係好無良心囉..!!!"

phy....呵呵-v-都幾好呀..曾sir不嬲都冇乜野..""

放學去搵棠棠之時..見到阿kong同佢玩左陣勁搞笑..勁得意呀佢^^"...

玩完入去搵棠棠..哄番佢啦終於都...>v<"""

住同美儀上樂華.."係樂華搭車車番屋企囉!!!"

星期五同陶唱kk!星期六歌唱比賽..不過我把聲家陣變成咁...

[今日叫阿媽買左"皮排"同埋蜜糖水比我飲]...希望快d好番呀>3<"""

星期日..同陶陶出去呀又>w<""

係到唔該定包包幫我買野先!!"

PS嗚嗚,,今日番到屋企睇下d魚魚..見到有條魚魚360係到轉轉轉=.=..係人都知咩事啦-v-!得番17條魚魚ja...><""魚魚你安息啦..!!

刊登時間︰2005-12-02 07:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2005 年 11 月 30 日  星期三   晴天
=0= 滿足

今日day dd呀,,倪綺雲無番呀,,好野-V-

棠棠代堂@@"估唔到呀>v<"頭3堂悶屎我呀...!!v-!

痴線的呀..!!!!lunch過左去好景食,,食完番去,,打鐘.."見到chan=3=!!

問佢聽日點呀,,佢話唔得,,訂左飯飯,,"我問佢幾時先無訂飯..

佢話下年=.=.=.=.=""咁我就左個funny face比佢就走左啦~~

跟住有個f5識阿婷既黎問我借tie!!because..佢地要彩排呀,,!!!

借左比佢之後好多miss,a sir問我條tie係邊-v-!!!!shit>w<""

放左學..同美儀落去搵人[棠棠]我順便哄番佢啦...~~

阿kong望到我呀@@"仲大大聲問我條tie做乜...咁我咪話無帶囉咁..

跟住佢話你今朝有家陣冇..你講大話呀,,咁我比人拆穿左=.=.....

只好講真話囉-v-!最後都係冇事架!!"哈哈-0-!

 今日就係咁啦-v-!88 

刊登時間︰2005-12-02 07:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]