day ccc!!!today朝早企左去後面..因為..唔講>v<"
阿chan見到...又整左funny face比我^^"
打鐘...佢可能走去同阿kong講放我地=.=!!shit!!!
上堂...pe@@"唔上lu~~~~跑九分鐘呀=.=.....死人架大佬呀...!!
英文..悶悶...~~跟住中間2堂都係咁啦...~~lunch去左食麵麵...食完番去lu~
好多野做a!!又走左去搵棠棠..又要搵君儀比番野佢...又要搵chan!=.=...
去到搭4落番去...打鐘...>v<"好野...比左封信chan lu!!!
佢摸我隻手呀@v@""""""""""""""""""""warm=.=...""
一齊落去..佢問我做咩..跟住我話比你囉...佢話姐係咩..我話唔要算..!!我諗住搶..
佢竟然遞比我=.=.....屌佢...跟住我話我寫得咁辛苦你竟然比番我...!!
佢話..咁你話要番呀嗎[笑住講]!!
哈哈-v-!!!!放左學....上左去搵棠棠...點知激嬲左棠棠.....=.=...!!
家下佢仲嬲緊me tim~!算啦~~佢又唔係chan!
媽子黎左..!!一齊過左九灣....吹水呀咁...跟住番屋企lu~
ps""今日無去補課,,sor呀-v-!
|