| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 26 日 星期六  | |
打完波波-v-!  |
好累累呀,,打左3粒鐘波......"!!
岩岩番到屋企企....!!送左阿儀去搭車....
番到黎EAT左個APPLE阿媽又叫我幫佢手,,
做咩??咪就係換魚缸水=.="!!!!!
換左好耐..D魚真係幸福~~唉-0-!
唔好意思呀,,聽日先出黎陪你地呀^^"!!!
sor唷-0-!
|
| 刊登時間︰2005-11-26 02:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
=0=!早安....  |
wow!新的一天又到了....點解時間過得咁快=.=?!!
今朝一起身走去睇下手提...!阿魚4點幾打比我....唉..=.=....死火..訓遲左...!
諗住凌晨5點幾出去搵佢地,陪番喵喵....點知訓到遲哂...><!!!sorry呀!!!
後尾留左個言比阿魚....實比佢地屌到飛起啦=v=!!!!!!!!!
家陣等佢地打番電話比我,我就飛過去架啦!!@@!!!!!!
不過....訓緊教果條死粉皮你快d起身啦..仲話打波..
打你個死人頭呀..輸左比群社你唔好番黎對住我流鼻涕呀...!!
ps*係到同阿喵講聲生日快樂同埋對唔住先..
|
| 刊登時間︰2005-11-26 09:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 25 日 星期五  | |
約定-0-!  |
今日好開心呀,,今日day aa~~好悶=.=...""
阿鄧sir請我食雞脾呀~~!!好味~~
lunch打鐘..同chan一齊行...無野講...慘慘....
我問佢chek左e-mail未..佢話未..=.=..懶呀嗎..
唔識打字wo!!!!跟住我咪話佢...扮野..!!!
我問佢我想約你食lunch呀,,
佢話佢訂飯-.-...佢叫我一齊食飯盒..
咁我整左funny face比佢就走左啦...>v<"
雖然無咩野講..不過都好開心架!~
跟住上埋果3堂...就走得啦...好眼訓呀=.=...!!!!
頂唔住訓埋-0-!shit~~~
放左學見到chan呀...同佢玩左好耐呀..哈哈~
笑得真係好靚>o<錫哂你..!!!
我同佢的約定....12月1號!!!!! |
| 刊登時間︰2005-11-25 06:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 87 | »
|