| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 22 日 星期二  | |
dream!!!!  |
十一月廿二日大日子,,!!今日係SA妍生日呀>V<"
HAPPY BIRTHDAY,,^^!23歲女了...
DAY D呀今日...=.=...倪綺雲恐懼症又黎了..!!
到音樂堂啦@@"排舞舞呀,,^^"去左STUDENT ACTITIVE CERTRE
倪綺雲讚我行得靚=.=....""好輕鬆,,優美...死LU!!
第一次讚我...搞到我都唔知點呀=V=!
放左學仔,,就去實現包包個DREAM!我,媽子同埋包過左九灣""
開心死包包啦,,實現到啦..!!
IS A HAPPY DAY呀TODAY!!
|
| 刊登時間︰2005-11-26 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 21 日 星期一  | |
| Happy=.= |
第一堂就pe,,幾好玩呀,,好鐘意day c呀,,day c is the best呀!!!
唔知打乜-0-!
HAPPYhappyhappyhappy
HAPPYhappyhappyhappy
HAPPYhappyhappyhappy
HAPPYhappyhappyhappy
HAPPYhappyhappyhappy
|
| 刊登時間︰2005-11-26 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 11 月 19 日 星期六  | |
迪迪尼*  |
迪迪尼係一個好地方-v-!無去錯呀真係....!!!
今朝8點幾就起左身啦..就即刻整野,換33..出去啦.."
過到九灣...陪包包買野果d..咁就去等埋伊俐啦...!!
齊人lu!>v<!>>出發啦!!!!!!!!!!!
好靚靚呀迪迪尼,,,,不過..好屮惡呀d人=.="
去迪迪尼架鐵鐵都好靚..好卡通呀..!!
遲d等包包比番d相我..我整上黎大家觀看..^^"
去完迪迪尼番出去.."過左旺角行左陣...有收穫..>V<
跟住媽子打比我,,問我地過去未..?
但係另一方面..文達又打左比包包叫我地去搵佢地啵...
>v<"究竟點算好呀...???最後都係去搵左媽子,,
過到去坐左陣咪又係大家都走,,搵佢地都是多餘的..
我就當係送包包番屋企啦~~哈哈-0-!!!!
算啦..今日心情巧high=.="唔好比d無聊野破壞!!
係到多謝包包...^v^ |
| 刊登時間︰2005-11-26 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 87 | »
|