wa!!@@"今日聽到老豆個電話...琴晚真係好"墟杏"呀...
阿六叔個女婿局長黎-0-!
-->>[[六叔=親戚...,,等我遲下打比老豆問佢係咩局長先]]
聽阿爸講,,我就覺得唔多似食飯囉..似哂命多d啵..!!
哈哈~我老豆係輩份最大...出席人數都係最少=.=..唔係姑婆整係話食飯..
阿爸話都帶埋我同阿媽番去哂命=.=一家溫馨己經贏哂你地啦!
成班仆街來的-0-!超..局長大哂咩..遲早有日咪又係比人掉雞蛋-0-!!
哈哈.."不過,,大家話哂都係親戚..都唔想睇住佢衰..."
琴晚果席有成47個出席...!!魚...我同阿媽無得去>v<"搞錯!!!!
聽完電話...阿媽講左好多以前既故仔我聽,,
估唔到我地既家族都有地位既時候...哈哈...!!!
你地4位老人家,,我以你地為榮...!!!!!
雖然印象中唔多記得你地既樣或者可能未見過...~~
不過,,聽阿媽講..我呢個孫女都感到驕傲既感覺呀^^"!!!
ps""今晚真係幾開心下..^^" |