| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 14 日 星期二  | |
| 心情指數低... |
-3-!!
今日比阿 kong罵呀-w-,,,我同佢係到嘈囉..駁咀^3^"
我做得出自己講過既野呀..""[[唔會再心軟]]
家陣上緊電腦堂..."今日成日冇同阿包一齊..."算吧啦媽子,,你估錯左啦...
唉,今日第一堂上 pe""我無上到,,同阿ng係到傾計..>w<thx你呀..
物理今日阿曾sir去左開會呀..so上埋英文堂佢""
到家陣心情都平平淡淡,,lunch仲比阿 chan係廁所話我同小p~
話我地無一次準時番課室>v<sor~我地好耐都冇講野啦呵?
一講野就罵人/ . \唔開心呀-3-!!!!!
放學希望可以開心d啦"^^美儀今日比人捉左呀..希望佢無事啦""
|
| 刊登時間︰2006-03-14 02:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 12 日 星期日  | |
| 睇清睇楚! |
原來平時係你身邊既朋友...根本係假像黎"
唉,,原來...當你唔開心,,想搵人傾係好難既一件事...."
對唔住..我諗我敢比封信你地..........."
媽子,,恩儀同埋姍姍好多謝你地呀..."多謝你地既安慰!
再次團結起來..^^
睇清楚哂你地囉...
呢句我諗可能唔夠資格講.....
我絕對相信恩儀同埋姍姍夠呀!!
我講完啦....再見啦..." |
| 刊登時間︰2006-03-12 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 再見了"時間 |
我唔知打咩好呀,,,,
um...聽日番學啦..開心呀..
-w-唉...""番學唔係應該開心架咩?仲唉?
可能,,見到f5 d 朋友仔既日記啦...""
愈來愈想d時間慢慢慢慢再慢d"=w="
唉,,算吧啦..隻眼開隻眼閉囉..."
希望我既計劃會成功啦"
我想搵番你地a"唔知得唔得呢^^?
by me" |
| 刊登時間︰2006-03-12 03:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 87 | »
|