| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 19 日 星期三  | |
| 期待中-w- |
期待期待-w-明天到了到了-0-!
唉-0-!今日成日都係火到爆ge!...."
夜晚呀!!!!!!!!!!!!
得知左一個消息tim呀...>v<
唉...-0-....算吧啦!!!!我一定唔會採佢架!!!!!
多謝林,奶同埋et的安慰-0-!!!et都唔想啦講真@@"
透明透明透明的他>v<!!聽日早d過油塘拎33呀!!!
呢個復活假都幾開心呀""----->都話左架啦""哈哈-w-
今日成日唔係同阿琳傾電話就係到整日記-0-!
我都唔知整左d咩出黎....?姍姍同埋琳子,,唔該哂你地呀!!^^
整唔到,,我有個諗法-0-!我想開過果新的唷=w=
其實我想左好耐啦...因為個板實在係好柒"""
|
| 刊登時間︰2006-04-20 09:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 18 日 星期二  | |
| -w-" |
媽子琴晚好唔開心,,老豆!?你做咩野??,,當然,,
我無話你錯呀@@"可能你番工係咪太累呢@?
琴日果枝係咪最後一枝呀???我唔想呀!!!!!
>w<"媽子,,你不要太唔開心了!!!
琴日包包大發雷霆呀@v@so,,我地過九灣找她了...
一過到去-0-!唔知點解,,又係冷場,,,,"=w=
跟住行下坐下,,又過左去平台了"""
>v<坐到6點幾到啦,美儀話..落去buy野...!!咁就落去..
順便送埋我去搭車呀唔該!!!-->不過,佢條粉皮無囉!!睇我下次陪唔陪你落!!
今日都係無去到媽子果到訓呀,,becox my father有事""so要早d番屋企呀!!
希望20號順利,,,,>3<"
psps@@收皮啦~!!!
|
| 刊登時間︰2006-04-19 09:14 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 17 日 星期一  | |
簡單,但開心!!!  |
今日好開心呀-w-!雖然係油塘on99左成日,,
但係我講左一個話題..令到我地搵番童年時的天真,,哈哈..
e俐,,祖兒同埋麗思ge!!!哈""真係好q搞gap!>v<!
影左相相呀....""聽日再去搵你地!!!
講番今日-.-!!都係咁啦..都好開心下..."=w=!
大約6點幾,,上左媽子既屋企...美儀係到整日記.."
我同媽子係房到傾心事...>w<隻feel好正..!!唔好唔開心aaaa!!
老豆,,究竟你搞乜,,點解會變哂!!!!!!?wt happen!!
聽晚去媽子到訓呀!!happy!!!!聽日繼續繼續!!!!哈哈-w-
hea到7點幾8點,,咁就番官塘啦...join埋阿哥..."
阿哥,,花花,美儀同埋我 by taxi番屋企..-->又係搵我阿哥笨-.-我阿哥比錢!!
阿哥買了成百幾蚊的零語@@我有口福了...!!哈哈-0-!
呢期唔知點解,,愈黎愈夜訓...-.-!!??
ps*包包,,究竟你係咪嬲緊me=w=!
我唔怕接受朋友的批評架...我會肯去改的唷-0-!
你同媽子講左句::整係搵阿肥同埋阿琳,,
呢句你咩意思呀請問!?我好想知!!!!!!!!!!!
請留言答me!"thx!can be a secret"
|
| 刊登時間︰2006-04-18 08:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 87 | »
|