cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 12
累積人氣: 5820
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天
100問-w-

1) 人地通常點叫你? 小肥或者a肥
2) 一日會訓幾多個鐘?
睇下果日累唔累囉,,
3) 星期日,鍾意留o係屋企訓覺抑或出街玩?
出街玩!!!
4) 你鍾意黃偉文多d抑或林夕多d?
黃偉文!!
5) 聽歌,比較注意歌詞抑或旋律?
2樣都注意架啵!!
6) 用一首歌去形容你自己而家o既心情。 
     如何能留住快樂,像八十年代,,愈簡樸愈不想變改
7) 你而家有冇拍拖呀?
冇!
8) 係咪一個大頭蝦既人? 都算係!!
9) 電腦做緊咩?
岩岩玩完石器>3<"家陣玩msn,Icq
10) 你覺得自己靚唔靚?
唔靚!
11) 電腦有冇上緊網? 有a!
12) 你鍾意天地長久多o的抑或曾經擁有多o的?
      
睇下曾經擁有完之後有冇後悔,,如果無既..
      
我會曾經擁有!![[如果係Chan,,就緊係唔係咁講啦]]
13) 做錯o野時,你怕道歉嗎?
唔怕!!
14) 係咪成日都唔交功課?
係=w="f3先開始的..
15) 你覺得抄功課係錯事嗎?
um..比係我我寧願唔做囉!
16) 你最討厭o既老師係邊個?
倪綺雲呀\ . /
17) 係咪成日遲到?
唔係!!
18) 係咪成日都覺得自己黑仔?
成日就唔係ge,,
19) 有冇一個搞到你喊既朋友?
大把啦!!
20) 做朋友,你認為乜野係最重要?
          信任,,唔會傷害朋友,,
同埋注意態度,性格
21) 會唔會接受朋友對你o既批評?
一定會!!
22) 如果你最好o既朋友講左個好大既大話呃你,你會唔會原諒佢?

                都話左最好既朋友,,我諗會囉...
23) 試過俾人騷擾未?
緊係未!
24) 你覺得乜o野係最令你煩擾?
CHAN既野-W-"&&朋友有時相處既問題!!
25) 講一個你認為最有效o既減壓方法。
聽歌聽歌>V<!
26) 會考你拎幾多分?
未到啵=.=!!
27) 覺得自己能幹嗎?
一點兒也不能幹..
28) 喜歡依賴抑或靠自己?
我自己2樣都有啵!!
29) 有冇成日拎住部數碼相機影相?
      
影相就成日,,不過唔係數碼相機
30) 鍾意俾人影抑或自己玩自拍?
2樣都唔係咁鐘意-W-
31) 你部手機係乜o野型號? SONY ERICSSON!
32) 點解你會買呢部手機?
唔知呀,,阿哥送的!
33) 你用緊邊部手提電話?
S700I
34) 有冇諗住換?
UM,我想換果哂D殼囉!!!
35) 近排做過乜野,令你覺得最「 nor 」?
唔記得左啵=W=!
36) 做完一件好「 nor 」事之後,你要用幾耐去忘記呢件事?

                 如果唔係太放上心既都唔係好耐啦我諗!!   
37) 有冇邊種外語,你係比較擅長?
-W-無!
38) 你信唔信「星座」? 少許啦!!!!!!
39) 你覺得自己似唔似你o個個星座?
OK架都^^
40) 你覺得蔡依林有冇特登扮濱崎步?
      
-.-!個樣有少許似啵你突然咁問!!
41) 你有冇發過明星夢?
有呀@@"
42) 你覺得自己有乜本錢去做明星?
-W-本錢?冇呀!
43) 鍾唔鍾意唱 K?
超愛>V<"
44) 最鍾意唱邊個歌星既歌?
無架啵,,鐘意果首就唱果首^^
45) 鍾意幾多個人一齊去唱 K 呀?
2-3個!![[包括自己]
50) 有邊個明星係令你覺得佢係扮型?
頓時諗不起唷-W-
51) 最鍾意o既牌子。vww,burberry,patrick cox,gucci

                                                差不多全因是我阿哥!

52) 最鍾意o既季節。 冬冬冬冬冬冬天=w=v!
          
喜歡凍的感覺>3<!!!!
53) 最鍾意o既動物。
狗-w-,,魚@@"
54) 最鍾意o既商場。
無話鐘唔鐘意架啵=3=!!!
55) 最鍾意o既明星。
何詩詩>V<SA妍>W<
                                       
側田 >3<STEPHY!!!
56) 最鍾意o既顏色。
黑,紫,白,藍,綠[[藍,綠色唔係太囉!]]
57) 最鍾意o既電視節目。 無特別鐘意架啵!!
58) 最鍾意o既雜誌。
MONDAY
59) 最鍾意o既人。 CHAN!!>3<

60) 最鍾意o既球隊。
無唷-W-
61) 你妒忌心強唔強?
ok啦!!
62) 容忍到你o既情人一腳踏兩船嗎?
 
我既情人就緊係容忍唔到啦!!
63) 講出你o既座右銘。
驟時諗唔起-w-
64) 最常講o既粗口。
大把啵-3-!
65) 講出你而家最想買o既o野。
    
  鞋,斜咩袋,衫,褲,,電話機殼,記憶卡好多呀>w<!!!
66) 你鍾意地鐵多D抑或巴士多D?
無所謂的!!
67) 你普通巴士多D抑或空調巴士多D?
冷氣巴士呀唔該-.-!
68) 你對ROAD SHOW有乜感覺?
無乜呀...我都無睇到@0@!
69) 你有最愛邊隻牌子既衫?
無所謂ge-w-!自己鐘意就可以了!!
70) 你有最愛邊隻牌子既鞋?
都係無所謂ge>w<!
71) 你用最愛邊隻牌子既褲?
仲之自己愛就肯了-w-!!!!!!
72) 你用邊隻牌子既牙膏?
黑人@w@
73) 你用邊隻牌子既洗頭水?
Head & Shoulders
74) 你用邊隻牌子既沐浴露?
滴露同JOHNSON BABY=W=
76) 你最肯花錢o係邊一方面?
送比CHAN同埋FD既野!   
77) 而家面前係一個你好憎既人,唔該講句說話寸下佢。
      
爆粗囉一定-W-
78) 而家面前係你既最愛明星,比你同佢講你會講乜。
      
我會支持你的>V<!!!
79) 邊句說話會即時令你嬲爆?
    
無邊句說話,,不過我唔鐘意就爆粗凸佢!!!!!!
80) 兒時夢想同現時理想,相差很大嗎?
      
唔知唷-W-忘了兒時的夢想了
81) 有生以來,你做過乜o野令自己最內疚?
      
內疚!?對班FD做左件大錯事囉!!
82) 你喜歡香港嗎?
OK既!
83) 隨便列出你認識的二十位朋友?
阿蕭, 小P,,恩儀,阿陶,ET,阿林,奶,餅,姍姍,媽子,阿喵,美儀,包,
阿琳,老豆,扣虎,,不分先後,,無20位WOR!有D唔想打落去-0-!
84) 你想去邊個地方度蜜月?
愛琴海>W<![[正呀]]
85) 你讀緊邊間中學:NPC-W-
86) 你試過o係條街上面嘔到七彩未?
未呀-0-!
87)  咩科最叻 :
英文,BIO>V<!
88)  咩科最差:
MATHS=.=CHEMP!
89) 最中意邊個老師:
CHANCHAN>W<
90) 你係邊個生肖?
羊羊羊羊-W-
91) 你係邊個星座?
處女!!
92) 呢個問卷係咪好好玩呢? Xanga 100問:
OK啦^^
93) 比人爆一個樽定狠狠打十巴 :
爆樽!!!
94) 髮泥定噴髮膠 :
髮泥
95) 冷氣機定電視 :
冷氣機
96) ICQ:334898143 
97) MSN:
[email protected]
98) ICQ有幾多個人 :
百幾個掛-w-
99) 近排開唔開心?
唔開心-0-!
100 ) 現在時間?1點45分a.m!

 

刊登時間︰2006-04-16 02:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天
唉-0-!得啖悶.."

今日都係出街仔-0-""有sam,小雲,扣虎仔,,包,,琳,,媽子,,姍同埋美儀ge""

成日都係係九灣a...!!好慘囉我..成日出街都係咁.."-->唔開心既!!

其實係我問題定係你地呀?有咩咪講囉唔該,,

我真係好憎好憎人比面色我睇ga!!唔好要我比番你好冇!!!!

要我周街搵人傾訴咁..想點呀!!你知唔知搞到我勁火呀..!!!!!

話我之前諗下自己有冇先好講呀唔該..!!忽u ar>v<"

勁火勁火,,,唉...以後都係唔同你地出了""

          我搵回我班的fd子更好ya>v<"

            期待20號的日子唷"""

          我相信跟你們會開心的!!!"對唔住呀,,以前咁對你地!

          好吧,,,我不再說了.."明天見吧-w-

刊登時間︰2006-04-15 07:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天
-w-"累!

>w<"琴日出街仔唷-w-"

落左康寧,,見到志揚仔係到踢波wo@@"呵"

本來小p叫我落去打羽毛球架,,"點知打比佢果陣又話走=.=..."

玩野,,咁算囉-w-"後尾媽子來了,,"

美儀又唔知發乜顛,,,好心你了解下我吧@@"

幫阿琳染埋個頭.."[[可能染得唔上色=.=]]sorry唷>w<"

染完就番屋企了..."becox要出街食飯wo@@"

咁就啦啦臨番屋企了^^"乖呢,,"番到去個肚餓到就黎暈咁制"-.-"

果陣同緊阿魚傾msn>3<"餓到無力打字=.="勁慘!!!!!

後尾都係我無出街食既,,

因為我訓到10點到啦..@@"屋企唔知有冇人tim呀-0-!

訓下訓下又睇下電視,,睇完又訓-0-!訓到1點幾..阿妹打比我@@'

本來無聽..點知見佢call爆我個電話既時侯,,我驚佢出事呀.."so聽左..

原來係無事=.="佢話想我幫佢玩筆仙,,但係我訓緊-0-佢又比我訓了..."

訓到2點幾..."個肚好痛=.=..."又走去....-w-"-->無乜點食野都有屎屙架咩?

屙完又訓啦...點知發夢見到老妖,,仲有一個定2個,,但係我唔記得左了-0-!

又醒左,,我都明既..老妖d內功咁深厚,,我唔醒就假啦-0-!""

醒完又訓..訓到今朝9點幾就起身了-0-

ps今日應該唔出街了-0-"好累呀,,,我要訓教訓教>3<"

刊登時間︰2006-04-14 09:48 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]