| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 13 日 星期四  | |
| 復活節假-w-" |
我相信呢個復活節假會好開心架>3<"!!
我相信呢個復活節假會fd番架>3<"!!
我發覺左一點,,原來無見一排既fd,,佢係可以話唔記得左你架!!
我心諗都幾心淡下架...!!!所以我呢個復活節假日日同番你地一齊補數>3<"
岩岩看完某人日記,,發覺朋友係咁的!!
好彩,,我同媽子唔係咁姐>3<,,,
在此警告aaaa!
死仆街,,邊個破壞我同媽子感情,,
我就打爆你=w=!!!!
|
| 刊登時間︰2006-04-13 11:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 升乜鬼呀..死垃圾!!! |
|
好憎自己呀....!!!!真係好憎自己呀!!!!!!
有乜理由我去頹廢自己?-->阿kong講得岩!"
所以,,我要重新做人,,做番d好野出黎比你地班訓導睇!
雖然知自己都係懶,,最起碼我肯因為考試,test去溫呀..!
我都知我係臨急抱佛腳,,最後成績都唔多好.."
好似呢期派果d,,"簡直痴線,,除非係,,,仲有地理,,我有溫架真係,,
最起碼有4字頭呀,,無既話我真係死架啦,,而胡sir果科,,
我都有溫架..."唉....."救命..仲話要追番30名,,,,"仲相信筆仙講既野.."
小肥呀小肥!!唔好咁天真啦好心你"你收緊皮都得呀!!
不過,,我唔會因為今次而繼續放棄自己既目標!!!
我一定會緊加努力架!!睇住落黎大考我既成績""
我發覺左一點,,"=.=原來上年 d 人呢.."d成績無一科合格,,
都升到全級9x架-3-!!!!!點解我唔早多一年出世=.=?
過左復活假,,我要緊加努力"""
呢期都唔好再諗d唔開心既野.."最緊要以後溫書落多d心機!
|
| 刊登時間︰2006-04-13 10:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 12 日 星期三  | |
| 變態佬><" |

就是這個變態佬了>w<"嚇到我同美儀傻哂-w-"
琴日放學諗住係個公園到等阿哥來的..>v<"
第一下找到了一個很好的坐位,,
一坐落去無1分鐘,,呢個變態佬就坐我地對面=.=...."
跟住我同美儀調位-w-"調完就好似上面果幅相咁囉.."
又坐我地對面..."真係勁痴線,,後尾以為佢走啦.."
原來係去第2邊坐.."跟住坐完又番黎坐我地對面..."
來回左起碼有7次以上呀!!!!知唔知呢個變態佬做乜?
望人地裙底呀>w<"-->裝你下體呀姐係!!!!!!!"
仆街!!!!!勁多受害者囉!!!!"""頂!!!!!
我打比阿哥,,阿哥叫我同美儀打柒佢-.-!!!!!"
我地收左線之後無打染佢,,我地只係屌柒他!!"
阿哥來了..便跟他玩了一回"=.=.....>w<多謝哥哥"
都要多謝下美儀既.."唔係佢陪我我都唔知點lu!"
不過我哥哥係有送佢回家by taxi^^"好了,,送了美儀回家,,
我同阿哥就by taxi回家^3^" |
| 刊登時間︰2006-04-13 09:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 87 | »
|