| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 1 日 星期六  | |
| >w<又一個月了! |
時間過得真係快a,,又係時候講...>w<唔講唔講!!!
唉--w-!今日雖然都幾悶ge,,不過有心拎起本書去溫就覺得自己做得好好了!!**
要加油呀,,應承左好多人要升""
我過左星期二,,我一定要再努力""""今日test,,一定要pass6科!!!我話既>w<"
呢個係我的目標,,如果pass唔到就見唔到你"唔制-0-!!!!
今日睇到d f5朋友仔既日記""見到佢地都好唔捨得自己母校,,"
我都唔知到左我離開果日,,我會點,,我好想知道,,我好驚,,我唔敢去面對,我會喊?
好多好多可能.."但係都有好多好多既無可能"""
算吧-w-"聽日順利,,happy就可以了"
|
| 刊登時間︰2006-04-01 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 愚人節-w-" |
今天我無出街唷,,乖ya>w<"
今日在家溫書,,溫地理呀-0-!!好多野溫呀,,仲未溫完...
聽日約了恩儀去溫書呀.."希望真係溫得入腦啦.."
成日部電腦開著架真係-0-!!!""慘.."
唔知阿包果邊點呢.."?希望無事啦^^"
今日愚人呀,,各位有冇呃人呀@v@"哈哈!愚人快樂呀-w-"
ps希望小p冇事>w< |
| 刊登時間︰2006-04-01 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 31 日 星期五  | |
| >w<多謝你" |
琴日早放,,阿kong留到我2點幾,,-w-"今日冇搵我呀,,冇野啵@v@"
chan-->你琴日可能罵醒我啦...多謝你果句,,
錯就要罵""""-->之前同你講過架...佢記得我好開心^^"
今日同你hi,,雖然你係望住我無hi番我-0-
不過我知你無嬲我"你仲做左個動作=.=.."[[好樣衰]]-->說笑~!
多謝你,,我諗我琴日既眼淚無白費過^3^,,嘻...""講番今日先-w-"
今日都係咁啦.."又係反英行動-0-!!!哈哈...
放左學又無去留堂ccc"無呀,,唔想留呀/ . \"嗚嗚"星期一補番啦^v^
|
| 刊登時間︰2006-03-31 07:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 87 | »
|