今日剪左頭髮呀-w-我覺得幾好既都,,起碼我接受到囉....^^"
阿魚呀..=w=
不要離我太遠,,掉頭望一眼就見,,分隔開,,過了十米我便懷念"
雖然仍然唔知你嬲乜..."我更加唔想你走.."我好希望你肯聽我電話.."
崩潰......"""""
如果你真係走既...我會等你><"
今日都冇乜野既,,勁比阿kong屌柒...都唔明點解成日都比佢罵...."
指住我話我死八婆=.=....."唉...我諗你好憎我...!!
阿林今日上堂唔知做乜..好出奇,,仲問我日記板彈果句野出黎,,我會點.."
傻既你,,3年啦都,,同你唔熟就話無感情姐..同你點會無呀..."點都傷心啦.."
不過,,點都好..唔好做傻野..!!!有野講呀!!
唉,,呢個話走,,果個又話走....."做乜呀你地...."一個個離我而去咁.."
走啦走啦..走哂佢啦!!!!!!!
放學,,留堂,,留完就過左康寧坐陣..好耐無坐了-0-!
文ka達,,阿sam同豬腰黎了,,姍姍都來埋,,大家係到吹下水咁啦..^^"
聽日去搵阿chan比個頭佢睇..哈哈-0-!!---->你開心啦-.-"
|