cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 15
累積人氣: 5823
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天
-0-!"呢期都冇打日記

好累呀呢期-0-!呢期UT呀..."

琴晚放學阿kong又叫我了-0-.....

跟住企企企囉...佢要去開會..."訓導得番阿lok同埋lok sir""

過左陣阿chan就回來了..."我好主動同佢傾計架啦><"

點知佢話我你好似係罰緊架啵..咁wo,,咁我咪出去企囉..[[似發佢脾氣的樣子]]!

我同lok sir同埋miss lok傾計都唔洗你咁嚴呀!!!!!!!!!=.=.....顛的...."

後尾坐左出去..."跟住chan同lok sir講帶埋我出去食飯@@"

跟住lok sir問我去唔去-0-!咁我又好happy咁入番去=w=!!!

同佢傾計果d...但係條八婆真係幾賤下...-0-!!!後尾,,kong果d回來了.."

都冇乜野既..."最衰都係" 佢呀!!係咁罵chan..

                                 開頭我都唔知,,我仲係到覺得好笑係到笑wo=0=

唉...>v<覺得自己太衰了.....後尾kong叫我坐係到溫書.."坐到5點9到叫我走.."

本來今晚要聽講座架,,諗住番去同chan玩...."點知我老母黎撚左wo!果下火到我仆街!

我d計劃無哂囉可以話...算撚數~我番屋企你吹呀?

勁火爆,,番到屋企同阿爸解釋都冇野啦..!!頂,,好撚憎你!!!!!!"

你地都唔知係咪我fd既,,仲係到"難"住我叫我番?

                                  你傻左呀!!!!仲以為你地好了解我.."

勁心淡囉果刻,,凸凸"""勁想一把車落美儀到-.-....唔係佢係我fd神早打左佢""

但係一樣野開心既,,阿陶,小p同埋阿蕭仲記得有me=.="打電話叫我番呀!^^"

番到屋企7點11到,,阿kong打黎..阿kong冇罵到我,,因為我家長去左囉..!!

都話左得架啦..你地用腦諗下啦...kid的-0-!唉,,唔講啦..."

ps同chan玩番了-0-!!

刊登時間︰2006-04-08 08:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天
剪左頭髮...>v<"

今日剪左頭髮呀-w-我覺得幾好既都,,起碼我接受到囉....^^"

阿魚呀..=w=

不要離我太遠,,掉頭望一眼就見,,分隔開,,過了十米我便懷念"

雖然仍然唔知你嬲乜..."我更加唔想你走.."我好希望你肯聽我電話.."

                                                                                    崩潰......"""""

                    如果你真係走既...我會等你><"

今日都冇乜野既,,勁比阿kong屌柒...都唔明點解成日都比佢罵...."

指住我話我死八婆=.=....."唉...我諗你好憎我...!!

阿林今日上堂唔知做乜..好出奇,,仲問我日記板彈果句野出黎,,我會點.."

傻既你,,3年啦都,,同你唔熟就話無感情姐..同你點會無呀..."點都傷心啦.."

                                  不過,,點都好..唔好做傻野..!!!有野講呀!!

唉,,呢個話走,,果個又話走....."做乜呀你地...."一個個離我而去咁.."

                走啦走啦..走哂佢啦!!!!!!!

放學,,留堂,,留完就過左康寧坐陣..好耐無坐了-0-!

文ka達,,阿sam同豬腰黎了,,姍姍都來埋,,大家係到吹下水咁啦..^^"

聽日去搵阿chan比個頭佢睇..哈哈-0-!!---->你開心啦-.-"

                    

刊登時間︰2006-04-04 06:32 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天
推介^3^

美麗之最>w<!!     

          Justin                                            

手 願意捐給你拓著頭
做你的安枕剛好足夠
望你的天真可以永久
眼 看你半世還未夠
喜歡你的眉頭 哪怕皺起始終清秀

在某天 未發展 在某間咖啡店
尚記起坐你後面
習慣守望半天 望你從來都溫暖

想一生看下去 還會等一天八十歲
看你髮端灰色的點綴 未來只有樂趣
和你去拖手看新居 雙眼開始像飲醉
尤如觀星 你在這裡
我的雙眼裡 尋找到宇宙之最

心 像太專心看你在忙
望你不施脂粉多好看
自信坦率多可愛眼光
你 
碰上挫折仍硬朗
不沮喪不徬徨 看你鬥心多麼兇悍

但你竟 用決心 任意放棄所有
獨個走 我要殿後
視線跟著你走 直到你放開所有

想一生看下去 還會等一天八十歲
看你髮端灰色的點綴 未來只有樂趣
天真追我所追 只怕始終未登對
仍然想講我第一句
我的雙眼裡 尋找到美麗之最

說過愛你要接受意外
總要挑戰障礙比賽
最怕看見你抱著決心離開

說過要與你赤道看海
更說永遠愛你未變改
等著你 目光未會離開

等你 回我身邊繼續回味
眼裡每種溫馨好滋味 未來只看著你
微笑中班點會皺起 得我始終望穿你
仍然想講 最後一句
我的雙眼裡 尋找到美麗之最

 

                                                                                          Stephy>w<

                                                                          占星術

                                                                                     記得一次 你的好意
                                                                    全部也輕易 可會知
                                                                    再可一試 你的心意
                                                                    其實沒太多意思

                                                                     仍迷信星座 今天知道他愛我幾多
                                                                     如何進一步 版本真太多
                                                                     答案從來沒結果

                                                                  *誰人在挑選 誰人又心酸
                                                                   白羊遇到最愛卻一再兜兜轉
                                                                   情願 醉心天蠍也怕太無緣
                                                                      時間耗盡愛戀*

                                                                  #明明在計算 為何被識穿
                                                                      明年預計你與我事情沒法兜圈
                                                                    寧可 無謂一拖再拖我
                                                                    時間已証實不相襯 太僥倖
                                                                    忽然 發覺越來越未靠近
                                                                    (當然 這個是殘酷教訓)#

                                                                       誰說看星座 可將一切知道會更多
                                                                       忘卻要幫助 公開這結果
                                                                       刺中病源沒法拖

                                                                         REPEAT*#

                                                                        如若要讓愛難道不甘心

                                                                          REPEAT#

刊登時間︰2006-04-01 06:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]