| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 19 日 星期五  | |
終於開心一次,,太回味那時^333^"  |
>w<好happy"今日上bio,,chan話同我一組aaaaaaa"
跟住阿林果d串咀-0-...wa,,係呀..咁開心呀...咁..
我聽到chan咁講,,我都o咀......勁大聲講左句下咁-0-!!=v=!
不過好撚happy=.=...."hehe....跟住呢,,落左堂,,最後走..同佢say sor,,
因為果日阻住佢做野..>v<佢話,,得啦,,最後你都走左啦..嗯..無野啦"
hehe>v<"我好記得自己講完就話咁咪幾好咁-0-!哈哈-0-
-------------------------------------------------------------------------------
今日累左小ppppppp了,,,,becox我叫佢調位,,so kong入左黎..捉了很多人出去..
好幸運的....我沒有呀..@@"第1次ja真係..哈哈-0-!!!!!!!!!SOR FOR [GAP P]
今日其實派左成績表架...=.=唉....我要起碼追30名囉講真...
好多謝各位覺得我追到既人...不過...我仍然十分十分之驚自己升唔到囉-3-!
真係十分十分之後悔自己唔追囉UT2...."""""凸-->自己...!!!!
放左學,,-0-,,,,,,,係到同寶寶,,琳,,,同埋包包係到玩,,勁搞GAP=.=....
狗男女狗男女-3-!!!!!!!!
PS:其實點解訓導知道我咁多野-0-?
點解咁關心我-0-....從阿陶口中知...連KONG都關心我的成績..
可能自己實牙實齒咁話追啦,,點知?哼,,真好笑..",..
|
| 刊登時間︰2006-05-20 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 18 日 星期四  | |
| -3-毫無代價唱最幸福的歌.." |
-0-"又到day d啦....唉-0-....."
今日既事真係不可思議,,,,累到美儀你,,真係SOR""
咁鐘意收人電話既你.....真係.....你真係好想親手捉我咩?唉.."
今日又比吳惠英寫落簿,,so今日比kong話左幾句.."
今日都冇乜野囉,,,放學又係咁....不過..發覺自己真係顛顛地.."
成日都唔記得左拎pe 3番屋企....>v<"
聽日派成績表呀=.=...."唉.....又喊多獲架一定" |
| 刊登時間︰2006-05-18 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 17 日 星期三  | |
| 唉,,">33< |
今朝3號風球>w<"""本來我心情好好架""唉,,跟住一個消息打沉左我啦""
第一堂pe"玩玩下果陣,,恩儀成塊皮ban落我博頭"
痛爆...>v<"跟住坐左落地下喊-0-,,,,,
其實都唔可以話係因為痛囉..."係因為個消息囉!!"
跟住坐起身去左TOLIET,,,小PP陪我,,多謝你,,其他女都有安慰我^^"丁橋"
家陣上緊電腦堂架其實-0-!!!!!!!
好出奇的,,今日第3堂去E療室諗住搵油擦下個博頭.."
點知無囉,,後尾番課室,,LOK SIR搵我@@
問我係咪唔舒服....@@@@@"點解佢會知的呢..?
跟住岩岩排隊入電腦室之時看見了他,,問下佢..."佢係到推推推推推囉,,"
佢話我地好關心你架,,我大把線人咁果D"=.=,,,,
O咀爆,,唔係成個訓導都知呀嗎???
唉-0-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!算啦,,,點都好..唔該哂你!!等放學-0-" |
| 刊登時間︰2006-05-17 02:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 87 | »
|