| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 10 日 星期三  | |
| 成功的第一步@@" |
今日終於有一日開心番^^"哈哈-w-
今日lunch,,同chan say hi=w=好開心佢係應我既[點頭ja]=.=
不過都好了,,嘻嘻,,我今晚要鼓起勇氣,,信美儀一次^^"
琴日無去留堂呀,,今日kong踩場,,佢叫我汁哂野走.."
我諗住佢會罵我..原來唔係.."出左黎汁左15分鐘到啦.."
kong講左句令到我超想喊.."你放棄你既學業..但係我地唔會放棄你!!
wa-w-!!!感動屎人了-3-!!!點都好..多謝你的一片苦心^^!!
我要加強溫書先得...不過次次番到黎都超眼訓=.="仆街!!!!
anyway啦....我要加油!!!!!!>v<""""
|
| 刊登時間︰2006-05-10 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 7 日 星期日  | |
| 唉-w-! |
日日打日記,,--->係件好事黎既.."不過呢,,"搞到唔知用咩主題-0-!!!!
今日仍然係唔出街既!!!!!係咪好勁呢,,"?係呀>v<save錢呀!!!
我得架我得架>v<"我個仔錢罌家陣我諗都有百1蚊囉-3-!!好叻呀-0-!
我會加油加油.."今日雖然係悶,,但係唔知點解我覺得無琴日咁悶.."
哈哈-w-"石器開始我覺得,,,唉.....愈黎愈廢tim>v<"阿哥你要識做呀!!!
@@"美儀過黎搵我呀..."唔知點解呢^^?
PS自問我可以贏你,,但我喜歡輸給你"
|
| 刊登時間︰2006-05-07 05:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 6 日 星期六  | |
| GAP"" |
唉-W-"好悶唷,,有什麼事情可以幹??日日無所事事-.-!!!
凸然有D感慨.........5丁GAP講既承諾係咪真係會實現-0-!"
我真係好想大個都一齊架-W-"""唔知你地又想唔想呢!?
----------------------------------------------------------------------
岩岩訓醒,,就即刻打日記了.."-0-!
因為十分無聊ar!!!!!!!!!!!
究竟send唔send個message出去好呢-0-?
佢又話no,,但係我又唔confirm個電電係咪真係佢..如果唔係咪好燸臭囉=.=?
唉.....-0-................各位fd,,幫幫手-0-! .....
唔知打乜好tim-3-!好累呀整係知,,訓教好快就訓得著呀@@
唔洗靠mp3 tim呀>v<"!!!!!!!!
yu撚mi呀!!!!!!!!!!!!!
你記住你講過既野呀..!!唔知你做唔做到呢!!
星期一呀星期一呀-0-!!!!!!!!
PS***星期二開始同琳swim>w<"
|
| 刊登時間︰2006-05-06 08:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 87 | »
|