搞笑,,,,,同緊阿舊傾MSN,,笑撚到我仆街-0-...."
佢個名多款到你呀,,,-V-笑到爆哂咀,,,,,,"
好耐都冇咁開心係MSN笑到仆街-.-!
搞到我連美女廚房都冇睇.,...阿舊的影響,,勁爆-0-///
今日化學都係咁啦,,,,根本唔想搵-0-...
真係哂左阿英子既一番心血-0-...sor=.=!!
ps:琳....你唔好咁諗呀...."我地都係好朋友來的..
有事可以打給我,,,,我會接受你的感覺cc"
不過..-0-....今日掛住同美儀,,阿寶傾電電..
彤彤打黎都唔知=.=.....搞到佢打左我手提10萬9千7次-.-....
第一句打黎就問我,,你終於肯聽電話啦-0-...
果刻,,,,,,o咀-0-!!!!!kaka=v=!!!!
加油呀@@"3e gap!!!!!!!!!
|