| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 12 日 星期一  | |
| Cold War=3= |
最後一堂,,>v<"bio,,,都係咁過,,不過relax左好多..."
唉,,算.......我知佢望到我無拎野食囉,,,[[其實我叫et幫me拎左]]
我係無食到咁解姐,,因為..?我好急尿囉-.-....問佢又唔比me去!
我就同et同埋阿林傾計,我見到佢望住我地呢邊囉,不過我都望過佢"
家陣maths堂...-0-....最後2堂囉,...
唉-0-.....唔知點解既感覺好似就黎要走咁囉我.."
係咪注定左???anyway我點都會努力架,,,,,,,,,,"
今日放學去自修室ar!!!我點都要有成果咁番去!!!!!!我要努力呀....!!
|
| 刊登時間︰2006-06-12 11:30 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 11 日 星期日  | |
討你厭"  |
討厭,,-0-極之討厭.,,好討厭既我....."
後日大考啦...@@到家陣竟然唔溫書,,有拎住本書,,都冇用..-0-
溫都無溫!都唔知拎住本書黎做乜..成個"下就"同阿蕭係到睇mv,,
同阿琳係到傾msn=.=....又係到玩同sky升lv[[石器]]=w="
到家陣又係到玩mix相-0-...好搞笑...>v<"整到.."
唔似大細包佢地整得咁令令唷...cc"
um....-w-"聽日最後一日了,,,我要同哂所有fd影相!!!!!
老師們多謝你地一,二年的教導...^^無比我地激死你真係好好彩-W-"
不過,,,吳惠英我地玩得起你有餘,,你收柒皮啦!
再此,,,多謝老師-0-!!!!下年希望可以再見到你^^"
|
| 刊登時間︰2006-06-11 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 10 日 星期六  | |
| 屌你老母,,仆街吳惠英!!!!收撚柒屎皮啦!! |
上片日記同chan都仲好,,,"
呢片日記就打chan唔好"係咪好現實?唔係我想架,,d仆街搞成咁架!!
吳惠英,,你真係唔好比我係學校見撚到你,,,我唔串你我遺憾一生呀!!!
琴日上中史,,last堂,,明係玩大佢架啦,,吹呀仆街!!
我係影相呀,,點呀...你咪以鳩為我淆鳩kong先認呀!!
你save下啦..唔該,,,又唔撚係影你,,你同阿kong講左d咩你自己知呀!!
仆街,,,,,,搞撚到chan屌到我幾撚鳩金呀!!
都未撚試鳩過咁撚大鳩聲同撚系鳩我講野""就是因為你呀!!仆街!
第撚2獲啦,,上撚次真係唔撚係我囉..
你今撚鳩次同kong話鳩有閃光燈?我閃你老母呀!
chan火撚到爆系豬咀叫鳩我做大小姐啦.,,你心撚鳩涼啦!
仆街!!!!!放學比kong罰坐...跟住上番去拎手機..
比佢chek手機,,真係冇影到呀你吹呀"同阿kong吹左陣水!!
佢都係哄下,,講下笑咁囉!!我唔搞你我真係誓不為人呀!!
ps*****好對唔住既]]搞到班3e仔,女遲走呀,,sorry-0-""""
想係到同阿林say sorry,,搞埋到你咁!!!!!
多謝阿餅的關心-W-THX A LOT"
多謝大細包,琳,美儀等左ME咁耐-0-"
FOR CHAN****
我想同你講,,我從來真係無諗過唔比你地罵囉.."
你唔好掛住你既一面之詞就係到話我!!!!
仲有,,,我錯我有認!!! |
| 刊登時間︰2006-06-10 10:53 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 87 | »
|