| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 4 日 星期日  | |
| 唉-0-!又失敗..." |
失敗.....
今日星期日,,,沒有出街了.."與世界隔離_"=.=....
- v -"""""""""今日諗住溫書,,係就有拎書呀..睇左bio一段仔-.-!!!唉.."
最衰都係你呀寶寶!!!!!掛住同我talk phone!魚!!!!
好悶ar-v-今日彤彤又出了來啦^^不過可惜我唔出黎,,,,-0-
sorry呀,,2次都冇陪你...我真係要溫書=.=...~~~
家陣同緊美儀傾電話___""
|
| 刊登時間︰2006-06-04 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 3 日 星期六  | |
| 出去溫書>v<!!! |
hehe!今日出去溫書,,,溫中史!!!中史仍再努力中..."
好多科都未開始tim!!最緊要既中文,地理,都未呀仆街ar!!=3=
地理又唔比番本野我地,,點溫wor?中文我諗住搵蛋蛋幫手@@"xd"
溫完再係大舊屋企打左陣雀,,,打到6點幾再走啦...
我就係樂華搭巴士番屋企....係車上面,,又再睇下中史.."
其實中史都ok易既,,當故事咁睇ja^^"睇完中史睇左勁少既bio=.=
唔知點解一提起bio就諗起個test..火都黎埋=.=..."唉..算!
番到屋企食飯,,沖涼果d!!!! |
| 刊登時間︰2006-06-04 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五  | |
| 呵呵-3-! |
呵呵-w-最後都係唔洗走的>v<阿kong萬歲耶,,,"hehe!
阿gap原來真的唔舒服既....喔..睇e生快d好耶^^"
放左學...作多陣文[[mickey要的]]作完走得...
美儀阿包果d都仲未落黎"whywhy?
見到大包係3樓等緊佢地,,so我就叫佢落黎先""=w=!
跟住係3e同阿mickey針左2句...就走了..."
今日係中5,中7果d畢業典禮黎.."
個個都穿得beautiful-3-!個個d咀"擦"唇膏擦到孖潤腸咁-0-!
我個chan當然冇啦-0-!呵呵......"""">v<
等到佢地就走了...過左老地方方方方...都係咁,,吹水..-0-,,等文達,果d!
mj/mandy答左我好多我想知既問題..^^!thx..
吹完玩完就各自散"""
ps:今天都幾開心,,,,,"""""""""""""""""""
有d死八婆好撚賤格囉,,跟風跟到出哂面..收皮啦...!!
好心自己自量下啦..咪以為自己姣就得啦唔該...."
我十卜u->lam! |
| 刊登時間︰2006-06-03 07:46 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 87 | »
|