HAPPY>3<"
CHAN TODAY 好主動叫ME溫書呀,,
哈哈-V-!仲問我點解成日換眼鏡""""?
HEHE!好HAPPY"估唔到,,,,,,,,,,-0-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
放學就去自修室了,,,,溫書溫到8點幾,,,,就走人了
美儀同大包&大包個FD--->禧仲係自修室,,,"
包包同阿琳慘了,,,今天她們....不講了,,廢時比人報串啦...
賤格..............!!!!我無話邊個架,,,D人唔好QQQ自撚認呀...\ . /"火"
聽日BIO TSET 啦....唉,,,求佢合格算啦.....自己唔好太過奢求啦""
唉,,個死人頭,,真係,,,仆你個街-0-..............!好黑我憎!!!!!!!
|