cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 4
累積人氣: 5812
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天
HAPPY***"

HAPPY>3<"

CHAN TODAY 好主動叫ME溫書呀,,

哈哈-V-!仲問我點解成日換眼鏡""""?

HEHE!好HAPPY"估唔到,,,,,,,,,,-0-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

放學就去自修室了,,,,溫書溫到8點幾,,,,就走人了

美儀同大包&大包個FD--->禧仲係自修室,,,"

包包同阿琳慘了,,,今天她們....不講了,,廢時比人報串啦...

賤格..............!!!!我無話邊個架,,,D人唔好QQQ自撚認呀...\ . /"火"

聽日BIO TSET 啦....唉,,,求佢合格算啦.....自己唔好太過奢求啦""

唉,,個死人頭,,真係,,,仆你個街-0-..............!好黑我憎!!!!!!!

刊登時間︰2006-06-09 09:58 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天
唉...發覺自己真係好失敗....

唉,,又覺得自己好失敗tim...>v<"""

考試下星期2作戰啦...."家陣仲係到懶懶閒咁?

自己究竟有冇上心架,,,好煩呀...我家陣己經連npc都唔想上..

唔想讀中4呀仆街...!!!點解會咁架.........."?點解點解點解?

其實呢d係咪叫心理病??每過1-2日就覺得自己垃圾,廢,無用,頹廢咁"

我真係要見下心理e生啦-0-!

刊登時間︰2006-06-06 05:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
-v-!你知道的嗎?

其實我覺得你知我點對你架"係咪??????

唉-0-!今日真係,,好瘀皮呀頂-.-.........救命..勁逃避佢呀-0-!

哈哈-3-!!!想要佢果陣又唔得,,唔想果陣又成日好近我wo!

唔係玩我呀嗎???????????????????????

今日音樂考試,,,救命2=.="倪綺雲話..你呢,,本來把聲就好好聽既!咁..

-0-,,果刻真係好驚....唔知點咁.."o my god=.=.....咁我唔識果首歌點唱..

咁咪甩哂囉..呵呵-w-"算吧算吧-0-.........

唔講了,,,好悶的呢...家陣上緊英文堂呀,,,bcabca=w="

呢期愛上左閃靈@@"正>v<"

唉,,加埋今日得番5日...好好珍惜啦""""^^

刊登時間︰2006-06-06 02:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]