cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 3
累積人氣: 5882
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天
日日如是-3-

on撚柒9,,,,,一番到黎就開始屌撚柒我,,,

果班仆街杏家鏟,,,白撚鳩痴,,,,,,,,,,,,,,,,,,

我只好忍................................

終有一日,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,只有走能解決**

--------------------------------------------------------------------------------

今日都係咁啦,,,,,

今日番去又搞中4既野,,,,今朝一早就上左阿舊到!!

因為好唔想留係屋企對住佢地,,,

送完大包果d番學....就上番阿舊到....

我地既一身 look-->型=.=

放左學仔,,,同寶寶搭taxi上去,,,,佢地班野又唔上車wo!

搞到我火都黎埋tim!頂,,,,,跟住去左4樓平台坐陣..[[同寶寶]

就上左我地個竇........""""又係咁,,,玩左陣就回家了..

ps"今天打番學校搵阿kong,,

             竟然上面無人聽電話=.="吹漲............."

            明天努力***

刊登時間︰2006-07-07 07:38 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天
仍然懷念它,,等於告別了嗎 / . \?

今天上學了,,,,,懷著一個迷惘心情上學"

一回到學校,,就上了地理室,,,,同小p傾左d野咁....."

覺得小p好似堅強左咁-0-...."好勁,,,我一定唔得囉!!

成日就係地理室搞d升中4既野...."""

好迷呀我真係......呢期成日怨自己,,,點解我咁?

唉.......>v<"我自己本來可以唔洗咁煩,,點解係要搞到自己咁煩"

自己拎黎衰囉我覺得,,,"""""""""""""""""=w=失敗...

我地大約11點3就放學啦@@勁早.,.,,

但係我唔鐘意佢地連我地番學校玩既時侯都取消埋囉!!

呢一點我絕對好憎囉真係......""""姐係點姐?

搵學校既人姐係唔再係寧波,,唔再係寧波就唔可以番黎玩?

番到屋企,,同阿gap傾埋佢,,不過我地只係傾到3間.."

諗住聽日搵埋阿包再傾過!!!!!!!"加油呀小肥-0-""""

ps"我f5會番黎寧波,,,,我話既!!WaIT ME"

刊登時間︰2006-07-06 10:12 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天
心聲**

--3--!!!!

唉****

凸然有感慨....好想打呢片心聲出黎...."""""""""

我見到自己個頭上面好多個問號...

心入面都只係諗住個問號....."

好想知道好多好多既問題............

但可惜不能找到答案""""

呢d問題都係圍繞住中4      2個字...

話咁快就過左3年....."

呢3年入面,,,f3呢年真係最開心"唔知點解呢????????-3-

我好多謝一直都覺得我升到既小朋友"""哈哈-v-!

3年lu,,,我諗3年既友誼唔少,,,,

大家一定要keep住聯絡呀,,,,,

我一定要自己大個都記得你地""""!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-07-05 11:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]