好憎呀我,,,,,,,呢期成日比人屌屌屌呀...."
好煩arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------
今日1點幾出去,,,,,,,,,,,""
上左阿舊到,,,玩到6點幾.....hehe!
唔知幾多點打番去搵阿KONG呀諗住,,點知阿CHAN聽電話,,
我心跳加速幾10倍""""""""-3-!!聽完未平復,,係咁踢個櫃,,
成個櫃D野搖下搖下,,就黎比我踢到掉哂落地=.="
哈哈-V-.................玩完就咁就落左九灣,,,,,,又呆了-v-............
途中姍姍打比我,,話佢等左阿林2粒鐘@@"
我聽到都呆左,,,,,,,恩儀..-0-.....你真係曳..走左去也有"
係九灣去到8點幾就走左,,,番到黎...沖涼玩電腦""
就是這樣....................>v<"
ps"多謝今日ET 的 SMS=V="
來年F5番寧波,,,,再請你食餐好""""
當然,,,我家陣欠你既,,我會請番你既-W-"
>W<去到人地間學校,,乜都新...唉-0-.....
入到去比人串,,比人打都似=.=.....哈哈"
=3=我唔希望對間學校有留戀...
我心目中的只得一間.......NPC""
|