考完啦>v<""""""""""""""""""""
好開心呀......
我好開心呀-0-!!!!可以訓覺覺豬啦--33--!!!!!!!!!!!!!!!!!
星期一考埋d白痴野,,,,頂他呀-c-!!!!!!!!!!!!
家陣係阿舊屋企ar@@@@@@@@@@@@@@@@@"
happy"-v-
--------------------------------------------------------------------
-0-!!好得意呀包包>v<做左某些東西之後,,,
不過大包就得人驚左d-v-!kaka!
今日去了唱k,,,[[bo,美儀,包,大包,舊,琳.&me>v<]
我唔見左一個好重要既2蚊雞呀.................唉..."
我要將呢件事放係聽日發洩出黎ar!!!!!!!!!!!!!
跟住買野....上樂華....
去到6點幾7點....文達,,,豬腰,屎窿,,肥狗,小wan,薯仔都黎了..
女人就呆緊,,,阿琳陪佢,,becox文達叫左我過去吹下水..咁-0-!
後尾阿舊練完拳食完飯番黎搵我地@@"
今日都ok啦....-0-!聽日......">w<我需要的是你... |