| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 17 日 星期六  | |
努力向上追!!!!!!!!  |
努力向上追呀!!!!!!!!!!!!!!!!
雖然我係好唔開心,,不過我要追埋其他科....
咁樣去彌補生物,,,我都知可能彌補唔到英文架啦....
ANYWAY,,追呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我今朝好早起身,,,唔知點解....好肚痛-0-!
到家陣都係....."琴晚喊到成個豬頭的樣子TIM!=.=.....[說笑]
喊就有喊,,>W<點呀-0-..吹咩-0-.....
PS:-3-係咪好開朗呀我???係呀呢..我都知架啦..
唔通點WO仲可以,,唔考都考左啦.,..
我真係好努力去做架啦己經..!!
BUT我知過唔到自己果關囉...>V<"
希望對卷天...看見自己的分數.....並不是這樣子...>3<"
|
| 刊登時間︰2006-06-17 08:40 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 16 日 星期五  | |
仆街~~~~  |
...........好想死.............................................
唔通我同npc真係冇緣?
我琴日既生物同GE,,,我feel到死哂...."..............
點解我會咁架?生物就話比人老點,,喊又喊過.."可以點!?
家陣希望既係....唔好咁低分就好了...."SORRY..FOR MYSELF/ . \!
GE..........?????無時間.....都算....我好驚改卷果個唔識睇我D字呀屌!
好驚我GE唔合格呀......"....."............."......我GE唔合格我會死架..
真係死架.....死呀.......................我之前己經試過架啦~
我好唔希望我連呢科都死埋囉.....><!!!
------------------------------------------------------------------
唉.....琴日放左學去左大舊屋企,,,,,,
唔講啦,,,實不相瞞呀,,,我真係好撚唔開心架...
咪以為我笑"奇奇"咁.....我放係呢2科心入面好重要架..../ . \"
PS:你條八婆你星期一就死!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-06-17 08:32 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 15 日 星期四  | |
| 考試-0- |
>v<"呢期考緊試呀,,唔好意思呀...無比番d相仔你地-0-!
becox我呢期都冇開電腦...-0-.......
今日考maths,,,音樂,,,簡直正呀-.-....
一d都冇*做過*!!!!哈,,全靠阿蕭同埋amy...好多謝你地--333--!!!
音樂-->收皮啦.,....哈哈
今日好似累左寶寶呀,,唔好意思呀-0-.........
chan揸車--->型呀@@"kakakak!
聽日生物同埋GE[英文]!!!我一定會加油呀..!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-06-15 04:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 87 | »
|