cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 20
累積人氣: 5847
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天
努力向上追!!!!!!!! 愉快

努力向上追呀!!!!!!!!!!!!!!!!

雖然我係好唔開心,,不過我要追埋其他科....

咁樣去彌補生物,,,我都知可能彌補唔到英文架啦....

ANYWAY,,追呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我今朝好早起身,,,唔知點解....好肚痛-0-!

到家陣都係....."琴晚喊到成個豬頭的樣子TIM!=.=.....[說笑]

喊就有喊,,>W<點呀-0-..吹咩-0-.....

PS:-3-係咪好開朗呀我???係呀呢..我都知架啦..

     唔通點WO仲可以,,唔考都考左啦.,..

      我真係好努力去做架啦己經..!!

     BUT我知過唔到自己果關囉...>V<"

       希望對卷天...看見自己的分數.....並不是這樣子...>3<"

刊登時間︰2006-06-17 08:40 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天
仆街~~~~ 感動

...........好想死.............................................

唔通我同npc真係冇緣?

我琴日既生物同GE,,,我feel到死哂...."..............

點解我會咁架?生物就話比人老點,,喊又喊過.."可以點!?

家陣希望既係....唔好咁低分就好了...."SORRY..FOR MYSELF/ . \!

GE..........?????無時間.....都算....我好驚改卷果個唔識睇我D字呀屌!

好驚我GE唔合格呀......"....."............."......我GE唔合格我會死架..

真係死架.....死呀.......................我之前己經試過架啦~

我好唔希望我連呢科都死埋囉.....><!!!

------------------------------------------------------------------

唉.....琴日放左學去左大舊屋企,,,,,,

唔講啦,,,實不相瞞呀,,,我真係好撚唔開心架...

咪以為我笑"奇奇"咁.....我放係呢2科心入面好重要架..../ . \"

PS:你條八婆你星期一就死!!!!!!

     

刊登時間︰2006-06-17 08:32 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天
考試-0-

>v<"呢期考緊試呀,,唔好意思呀...無比番d相仔你地-0-!

becox我呢期都冇開電腦...-0-.......

今日考maths,,,音樂,,,簡直正呀-.-....

一d都冇*做過*!!!!哈,,全靠阿蕭同埋amy...好多謝你地--333--!!!

音樂-->收皮啦.,....哈哈

今日好似累左寶寶呀,,唔好意思呀-0-.........

chan揸車--->型呀@@"kakakak!

聽日生物同埋GE[英文]!!!我一定會加油呀..!!!!!!!!

刊登時間︰2006-06-15 04:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]