.............今日畢業禮了............">v<
我可否不離開,,?轉個背能挽留?
答案在心吧......./ . \"
今日番到去,,比曾SIR捉我-0-"""""""""
他說我的頭髮很金唷......."勁O咀囉......"
1 .] 最後一日,,你都捉???不是人嗎????
2 .] 我根本無搞到個頭囉我想講,,,係之前咁JA MA!"
3 .] 太陽既問題你就咪搞我啦-V-!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉,,,阿蚊,JUNO同一個3A的女孩都捉左....."
跟住上HALL,,,,,我坐最後自己一個,,,自閉,,,
唉,,,,,,,,,一開始要全校唱校歌....."
我好想大聲高歌同D GAP,,同班上D人唱......."
可惜"無咁既機會,我只係係心入面放膽大聲地唱我最後一次的校歌!
我自己坐最後果行....最角落位,,,我只知CHAN不斷係我身邊走過..
佢只會令我更加唔捨得佢......>V<"""""""""""""""
好想同你講最後一次的說話,,,也沒法做到....."
畢業禮終於完左.....放小息.........
放完係班房玩呀,,顛呀..拎果D乜春野呀........咁就走得..
放學阿蕭陪我,,好多謝你>V<"
同左小包同小琳去左藍田....陪包包買褲......"
買完過左九灣"LOOK LING",,阿陶都黎左..."
後尾各散左,,我就同小琳上左平台吹左陣水...."
跟住落去百佳再上去阿舊HOME>W<"
打雀呀打雀呀>V<"""""""""好正-.-!!!!!
做左病態賭徒..............贏錢-0-!!!!WAKAKAKA!"
玩到6點鐘到再走啦....上到車去到官塘先記得我唔見左我既作業"
就打比小琳叫她落去幫我找啦,,,,
真的辛苦哂,,唔該哂唷.."結果係無既.....
好彩恩儀肯比我-0-....唔係?我老豆老母又顛架啦"
唔該哂唷,,恩儀-3333-!!!!!!!!!!"
咁就回家了.,,,,今天,,,,,,真的.....很..........不捨得.....NPC"
PS"最後的一天竟感受最後一次係NPC比訓導的老師捉的FEELING
我不會忘記在NPC你們的回憶....."
特別是你""""""""""""""""""
我話過,,,我F5會番黎架!!
|