cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 1
累積人氣: 5809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天
畢業禮.. 感動

.............今日畢業禮了............">v<

            我可否不離開,,?轉個背能挽留?

                                   答案在心吧......./ . \"

   今日番到去,,比曾SIR捉我-0-"""""""""

    他說我的頭髮很金唷......."勁O咀囉......"

     1 .] 最後一日,,你都捉???不是人嗎????

    2 .] 我根本無搞到個頭囉我想講,,,係之前咁JA MA!"

    3 .] 太陽既問題你就咪搞我啦-V-!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 唉,,,阿蚊,JUNO同一個3A的女孩都捉左....."

 跟住上HALL,,,,,我坐最後自己一個,,,自閉,,,

 唉,,,,,,,,,一開始要全校唱校歌....."

 我好想大聲高歌同D GAP,,同班上D人唱......."

 可惜"無咁既機會,我只係係心入面放膽大聲地唱我最後一次的校歌!

我自己坐最後果行....最角落位,,,我只知CHAN不斷係我身邊走過..

佢只會令我更加唔捨得佢......>V<"""""""""""""""

好想同你講最後一次的說話,,,也沒法做到....."

畢業禮終於完左.....放小息.........

放完係班房玩呀,,顛呀..拎果D乜春野呀........咁就走得..

放學阿蕭陪我,,好多謝你>V<"

同左小包同小琳去左藍田....陪包包買褲......"

買完過左九灣"LOOK LING",,阿陶都黎左..."

後尾各散左,,我就同小琳上左平台吹左陣水...."

跟住落去百佳再上去阿舊HOME>W<"

打雀呀打雀呀>V<"""""""""好正-.-!!!!!

做左病態賭徒..............贏錢-0-!!!!WAKAKAKA!"

玩到6點鐘到再走啦....上到車去到官塘先記得我唔見左我既作業"

就打比小琳叫她落去幫我找啦,,,,

真的辛苦哂,,唔該哂唷.."結果係無既.....

好彩恩儀肯比我-0-....唔係?我老豆老母又顛架啦"

唔該哂唷,,恩儀-3333-!!!!!!!!!!"

咁就回家了.,,,,今天,,,,,,真的.....很..........不捨得.....NPC"

PS"最後的一天竟感受最後一次係NPC比訓導的老師捉的FEELING

      我不會忘記在NPC你們的回憶....."

      特別是你""""""""""""""""""

       我話過,,,我F5會番黎架!!

刊登時間︰2006-07-13 09:53 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天
無主題""""=.=

我無錯啵,,,,家陣咩事唷-v-????????

究竟咩事唷?????????????????????

10萬個問號-0-"""""""""""""

有冇人可以話我知.........咩事呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我去唱k都有罪呀?????????????????????????????

你地番學唔通我叫你地唔好番學去唱k呀???????????

????????????????????????????????????????????????????

今日好悶,,,-0-,,,,,,,,,,,,,,,,,,岩岩食完飯,,

阿哥又出左去,,,,肯定落去打機啦,,

跑馬仔跑得你咁開心,,小心心臟病發呀""""""""""""

      今日就係咁啦_______"完

刊登時間︰2006-07-11 09:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天
他媽的..." 呆滯

今日好撚黑仔呀......""""

今朝去搵阿琳.....等車等左成1個鐘頭半"

仆街,,成身淋哂,,,,,,,48號小巴,,你仆街啦*V*!!!!!!!!

見到阿琳都己經係10點到啦,,,屌,,勁憎.....

最後都搭的士去,,,,的士都等左半粒鐘啦...\ . /"

跟住落黎d野唔打啦!!

刊登時間︰2006-07-10 10:05 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]