| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 2 日 星期日  | |
| -3-"時間像過得很久唷 |
巴西,,,,,,,,,,輸左......................多年來的夢....我又碎破-0-!
今年同樣的,,,為了巴西喊-0-!!!!""太傻啦>w<
巴西,,,,,,,,,2010年再見-0-!!!
-----------------------------------------------------
講番今日,,wa,,今日星期日啦@@"
聽日番去對分,,,",,,,,唉,,,,小肥子你接受現實啦..."
聽日我希望我開開心心咁番學,,,開開心心咁放學..
我知我無可能做到!!!!!!我............""唔知點講..
7月的第1天上學,,,,開心d^^最後呢幾日""
>w<今日又係去左阿舊屋企顛顛顛-0-!"
顛完就走了....................................-3-....
ps"我發覺同你close左"KEEP IT UP!
|
| 刊登時間︰2006-07-02 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 1 日 星期六  | |
| 回歸-v- |
hk自由的today-v-!""""
呵呵-v-"""今日成11點先起身呀-0-......真係懶呀!!!!!
-3-!一早起身,,,,,就同小琳msn,,女人msn!**
嘻-0-!今日放左阿蕭飛機tim=v=sorry!!!!!!!!!
我訓死左咁-0-!!!!!!!sorry x 100000000000000
-3-!今日我諗汁下個櫃啦^^"
寧波既野,,,,應該點....."""?
Have people answer me?
遲D再打" |
| 刊登時間︰2006-07-01 11:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 30 日 星期五  | |
| SORRY FOR LAM |
TO:LAM
WE STILL FRIEND......!!!!!!
其實,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,算啦....無野了...
哭完就算吧......喊都冇眼淚再流啦"
心酸....................................................[[無野講?]]
我想同你講點解喊架,,,
不過算啦....當冇野發生過...
有幾次唔開心架我都.....我想同你講咩事....
不過......都係唔好了....我無事"
by:nsk
=====================================
小霆哥呀-V-咪嬲LA=V=
大話人是我啦好冇-0-!?
我聽日打比你LA=3="
乖仔LA -0-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
得未?
|
| 刊登時間︰2006-06-30 08:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 87 | »
|