美儀**""
我睇完你打比咁多FD既心聲**
我發覺你終於明白我想點...."
我睇完我果片....出現左2個字------->安慰"
哈哈"""-3-
其實你一開始既第一句....
我一直都唔敢同你講........
上次同你嘈....你日記片野其中有一個問題""
其實____呢個就係答案....好對唔住
----------------------------------------------------------------------
嗯,,,你明白最好了...你地2個係我心入面永遠都重要..."
呢點係事實.....無得分高低....
我承認.......你3樓平台問我果條問題..........
我都會堅持答案**不過,,,真係唔好睇低自己...你真係第2果個黎...
你一定係...OK? 永遠都係你2個,,,,[連CHAN都擱置左-3-?]]
我知令你地平分我心,,一定唔得..."
但我都知我自己會忽略另一面..[我未夠好,,你別投訴]
不過,,,十分之多謝你...再一次肯因為我而做左咁既選擇""^^[唔知問我咩事]
講真呀,,我F3下學期,,,開始頂唔順你架啦..."有想放棄過..."
但,,,我OBSERVE PRINCIPLES....我唔會GIVE UP你.."
我好記得阿包係宜安後梯個WALL到寫左一句..."
做知己要容忍"""
如果唔係呢句....我都唔可以睇到你比我既呢片日記"RIGHT?
傻妹...."
我對你重要,,,呢點我多謝你
我明白到...你害怕孤單感覺,,而力挽所有人,,傷害人"
更加要令到自己憎恨搶走你FD既人....係咪 ?_?
如果真係FD既話,,,,,,
我諗唔會因為距離,,時間..或者任何野而無左一個你所謂真正FD既FD.."明嗎?
我應承你既2個承諾,,,,我唔會忘記架.."
美儀,,,你都識咁同大舊講啦[你比大舊的日記]
點解.,...你仲要咁固執電話呢一個無關痛癢既POINT呢?
唔好睇到呢點重要....做FD係 HEART架嗎..."係咪 ?
其實,,,,你唔係改唔到架,,,,,你得架,,,睇你F1轉變成F2,,,你都改到"
點解家陣唔得.,...?其實你一直都係因為NG先改唔到.."
你要比佢關心你,,,注意你....SO你先變得更加曳"
我都係過來人MA,,點會唔明呢-0-...?
不過,,,家陣諗番起,,,,係咪好傻AR?我就覺得係-3-"
某天我去到慕光,,,佢地話因為我操行SO唔收我...."
我諗番起自己做過D乜SO家陣會搞成咁....."
自己都覺得傻呀............."""
真係覺得係你搞成我咁...你係兇手囉...
BUT諗諗下.,...發覺自己先係最後兇手"
我永遠都會陪住你.,..唔洗三更半夜[唔洗訓咩-0-]?
ps"好對唔住,,我係令到你無左一個阿妹[琳]
呢點我唔開心架囉係......"
其實,,,我同阿琳一齊出街,,我真係唔明點解係要下下向你地講"
只不過出一日街,,,,但唔明點解到頭來要嘈囉"
我好CONFIRM咁講....唔係因為我同阿琳FD SO 唔搵你地.."
我明白你地喜歡團體生活....-3-.....但有時比番少少自由,,空間"
我諗效果會更加好.....
我以上所講既.,..唔係想挑釁GA.....我講既都係事實..."
有得罪地方,,,,,, SORRY"
LAST PS"
我唔會忘記"
|