cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 8
累積人氣: 5887
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天
FOR 美儀-V-

美儀**""

我睇完你打比咁多FD既心聲**

      我發覺你終於明白我想點...."

我睇完我果片....出現左2個字------->安慰"

               哈哈"""-3-

其實你一開始既第一句....

       我一直都唔敢同你講........

上次同你嘈....你日記片野其中有一個問題""

其實____呢個就係答案....好對唔住

----------------------------------------------------------------------

嗯,,,你明白最好了...你地2個係我心入面永遠都重要..."

                呢點係事實.....無得分高低....

我承認.......你3樓平台問我果條問題..........

    我都會堅持答案**不過,,,真係唔好睇低自己...你真係第2果個黎...

你一定係...OK?     永遠都係你2個,,,,[連CHAN都擱置左-3-?]]

我知令你地平分我心,,一定唔得..."

但我都知我自己會忽略另一面..[我未夠好,,你別投訴]

     不過,,,十分之多謝你...再一次肯因為我而做左咁既選擇""^^[唔知問我咩事]

講真呀,,我F3下學期,,,開始頂唔順你架啦..."有想放棄過..."

但,,,我OBSERVE  PRINCIPLES....我唔會GIVE UP你.."

   我好記得阿包係宜安後梯個WALL到寫左一句..."

                  做知己要容忍"""

如果唔係呢句....我都唔可以睇到你比我既呢片日記"RIGHT?

           傻妹...."

            我對你重要,,,呢點我多謝你

       我明白到...你害怕孤單感覺,,而力挽所有人,,傷害人"

          更加要令到自己憎恨搶走你FD既人....係咪 ?_?

                    如果真係FD既話,,,,,,

我諗唔會因為距離,,時間..或者任何野而無左一個你所謂真正FD既FD.."明嗎?

           我應承你既2個承諾,,,,我唔會忘記架.."

美儀,,,你都識咁同大舊講啦[你比大舊的日記]

點解.,...你仲要咁固執電話呢一個無關痛癢既POINT呢?

 唔好睇到呢點重要....做FD係 HEART架嗎..."係咪 ?

    其實,,,,你唔係改唔到架,,,,,你得架,,,睇你F1轉變成F2,,,你都改到"

點解家陣唔得.,...?其實你一直都係因為NG先改唔到.."

你要比佢關心你,,,注意你....SO你先變得更加曳"

        我都係過來人MA,,點會唔明呢-0-...?

      不過,,,家陣諗番起,,,,係咪好傻AR?我就覺得係-3-"

某天我去到慕光,,,佢地話因為我操行SO唔收我...."

我諗番起自己做過D乜SO家陣會搞成咁....."

 自己都覺得傻呀............."""

             真係覺得係你搞成我咁...你係兇手囉...

        BUT諗諗下.,...發覺自己先係最後兇手"

我永遠都會陪住你.,..唔洗三更半夜[唔洗訓咩-0-]?

 

ps"好對唔住,,我係令到你無左一個阿妹[琳]

          呢點我唔開心架囉係......"

                其實,,,我同阿琳一齊出街,,我真係唔明點解係要下下向你地講"

        只不過出一日街,,,,但唔明點解到頭來要嘈囉"

      我好CONFIRM咁講....唔係因為我同阿琳FD  SO 唔搵你地.."

 我明白你地喜歡團體生活....-3-.....但有時比番少少自由,,空間"

                我諗效果會更加好.....

               我以上所講既.,..唔係想挑釁GA.....我講既都係事實..."

                             有得罪地方,,,,,, SORRY"

LAST PS"

                 我唔會忘記"

刊登時間︰2006-08-25 09:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
鬥氣?

好慘囉-3-

關心人都比人膚顯,,,,,"

到頭來......第時中4你都好似我咁架ja!!!

我真係關心你我先講咁多野ja!!!真係呀...."

正一屎忽鬼!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    我係話緊你呀,,,郭凱琳=3="

--------------------------------------------------------------------------------

對不起唷**...這幾天也沒有找你們....."

發生了很多野我也不知""@@"     有冇人同我講下呢?_?

今天也沒有去到唱k""sorry!我沒有盤川唷"

大舊::不要不開心"""朋友真的永遠是最好最好的"

            能重頭來過再找一個合眼緣的!!

           其實注定要走的,,,再挽留不住了....對嗎?

             雖然唔捨得,,,放唔底......當你諗通時,,,就唔會.....

                                可以當上了寶貴的一課"RIGHT?

                                                     從此也可   重新做人"

刊登時間︰2006-08-25 08:52 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-08-25 08:37 PM