| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 23 日 星期日  | |
| -3-吵了! |
今天,,,,起來,,,跟媽媽去賣書本...."但我十分不鋸她,,,[[有很多的因素]]"
賣完書本回家.....回家後再出來...."拎書本給阿琳所以上了阿琳的屋企...
因為書本有很多,,,,所以我決定了分開2次,,,,"-0-" 上了阿琳的屋企煲碟,,,
看番龍咁威2,,,仲係咁笑爆-0-..............呵呵!!!!!!!!!
過了不久,,,給別人發現了,,,-3-!!!!! hehe,,,追縱探測器.-3-!
後來過了一會兒,,,我也回家了...............................................呵呵-v-"
ps"__如果我跟你們說,,,,我在阿琳的家....你們會怎樣呢?_ ?凸別是"你"
但我明白到不應該講大話,,,,所以我甘願受罰,,,,,,,
自問自己很有苦心去令你們開心,,不受一面的冷落""
我在她的家,,不是不可告人的秘密,,,,只是有人會...呷醋的"
好啦,,,請你地食番包煙-0-.....咁樣得唔得?_?
很多謝阿琳的媽媽要請我食飯.....期待見你的一面"
|
| 刊登時間︰2006-07-24 09:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 22 日 星期六  | |
| 雙劍合壁-3-! |
-3-!!今日我也去了..大舊到........."
笑到甩肺,,,,,,,,,,,,,,,,,,,=.="
鋤dee,,,笑到仆街真係...."同美儀係咁win=3=!!
哈哈,,,,,,大舊同大包慘-0-...............kakaka!!!
玩緊其間....細包又係到嘈圈巴閉-0-,,,,真係勁吹漲,.....
又係到睇鬼片,,自己又驚,係到叫阿舊睇啦,,a肥你又睇下啦,,大包你又睇啦,,美儀又睇啦-.-
煩到嘔-0-.........哈哈,,不過都好爆笑....
到左5點幾到,,,,,聽到電話震,,咁就拎黎睇下啦,,,點知係有成61個電話未接=,="
咁就拉拉林番屋企,,,,仲以為有咩事tim""""
唉...-0-.............咁沖涼食飯,,睇電視訓教咁-0-....完了 |
| 刊登時間︰2006-07-23 12:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| -v-悶唷 |
OHOH-V-!!!!琴晚本來10點就訓了,,,點知訓到12點幾都未訓.,...
又玩下電腦....[[其實係整電腦=V=]],,,,,,跟住又無聊地同阿琳傾左陣電話..."
又悶過,,,,,,,,,收左線諗住訓教教,,,,又訓唔到-0-............唉...真係極慘..
傻下傻下又到2點.........咁就開始覺得累咁,,,,就訓到啦...""
一訓醒當時只得8點也未到=.=...........凸囉真係呀,,,煩到阿媽豬西咁....
嘈生哂.....頂...........仆街....\ . /"電腦又傻撚左啵,,,,整係玩到MSN....
KID架,,,,,,,,,,,,,,,-3-""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""魚..."
10點幾到,,美儀打黎搵我,,,問我去唔去唱K,,,其實想去囉,,,
但身上盤川用完了,,,,-W-"
PS 嘉蕙小朋友,,,請不要再不開心了-v- |
| 刊登時間︰2006-07-22 12:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 87 | »
|