-w-"今日好慘呀...比yumi姑姐屌=.=..
你姑姐係咪有精神病架...?係咪聽你講過定係我發掘架?
勁得人驚-w-佢姑姐成隻狼咁..好似想食埋我地..."
本來諗住幫美儀整傷口..點知出現怪聲>>bombombom咁~
我又淆wo~成間屋走黎走去=.=....後尾就坐左係阿包隔離!!
yumi一開門,,原來係佢姑姐,,一開門佢姑姐就摑左yumi一野啦-0-
仲唔似狼-0-?後尾佢數1,2,3叫我地走wo,咁我臨急之際連yumi個袋都拎走埋..=.=
最樣衰果下..我本來隻手拎住黃藥水..點知佢數1,2,3,,
我驚走唔切放底哂所有野去拎阿 yumi個袋走..-W-
我果陣既潛意識中就係我地成班有人用呢個袋,,so我就要幫佢拎埋=.=...
出到門口...發現我自己拎了yumi袋同埋幾枝棉花棒....=.=.=,,都唔知要黎做乜.."
果刻真係笑到仆街...黃藥水唔拎拎棉花棒,,唔洗拎果樣我都拎哂出屋-w-
真係比我吹漲"
果刻真係好驚-0-...但係個心又唔卜卜咁跳...驚到我諗果刻有錢我都唔識拎-3-!
跟住走了....落左下面的公園仔坐,,wa,,佢姑姐痴線到呀...句句撚句句系咁-0-
講野同阿 kong真係有得揮[一樣夠大聲呀]=w="
坐左陣,,就行番過九灣,,熱到仆街,,
為左食餐m記仔-0-!食完唔知做乜,,好似3個都肚痛!
上左琳子屋企借廁所一用-0-!!!真係好感激你,,唔係真係唔知點算!!
跟住個個屙完..但係個個都唔括得走咁-0-!留左係到2-3個鐘到啦...就走了.."
咁我就回家啦,,becox要番歸食飯-0-!我既日記今日就完了>W<" |