| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 6 日 星期一  | |
| 唉,,平凡!!" |
今日真係平凡到仆街-0-,,,,
唉...今日搭巴士番學仔...^V^..
點知番到學校又唔洗做練習WO!玩野咩-0-!!!!
第一堂上 PE,,死隻顛狗勁係到話我,,睥我..
咁佢走之前咪話鳩佢死顛狗..佢聽到但係唔知我話佢囉!-3-!
今日上地理...悶死我-.-!!次次都係咁!=.=
家陣上緊電腦堂~等緊放學呀-0-!!!!
放學唔知去邊呀-0-""呵呵呵~屋企見啦!
|
| 刊登時間︰2006-03-06 02:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 5 日 星期日  | |
| 等到了-w-! |
今日終於等到啦-0-!!!!""等到d咩?
番學囉....""聽日到我地演講啦.....大家加油^^
仆街!!!!!!!!可以唔洗係屋企對撚住d撚人...""你老尾...
講起我d屋企人我真係想一個個咁殺哂佢地囉!!!!包括我老豆老母.....""
好憎佢地呀...""好憎呀....救命呀....點解我會有d咁既家庭~~~
唉..唔撚講....講起就火撚爆...""~~~~
今日行程,,不便多講呀^^"!!!!
各位fd子,,夜晚可以打比我的...大多數都無訓到架...^^"
|
| 刊登時間︰2006-03-05 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 4 日 星期六  | |
| 談判失敗>w< |
唉......今日出左街仔...本來可以好開心,,
but,,搞左一場大誤會...係我角度黎睇我覺得係誤會..也許你地唔係咁睇..."sor先...
今日我呢個中間人真係做得好辛苦...到最後都係失敗左囉..."
好多謝媽子你仍然對我冇野...更加多謝你肯聽我講去同佢地去傾..."
不過我諗我自己反而仲衰...."[[因為阿包既一句說話囉]]
我果刻d眼淚好想出現囉~我覺得好對唔住你地囉.."
我真係好想變番之前咁樣開開心心唔係更加好咩?!我諗你地好難囉依家..."
我最覺得..好深刻既係竹子同我講...姍姍拖住我,,媽子一黎到又拖住我...."
我係一個拉線公仔咁...!姐係點??挖角..?我永遠都唔會揀任何一方...一定唔會..
如果我係忽略左是但一邊既..唔該同我講聲.."我一定會盡我既力量去補救.."
在此,,對你地講一聲 對不起" |
| 刊登時間︰2006-03-04 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 87 | »
|