| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 9 日 星期四  | |
day d!!"  |
wawawawawawawawawa!!!!!!!
化學分簡直痴撚線"mc,,阿黃sir讚我-.-!
上音樂..勁驚-v-!最終都係比佢發現..
不過我話除唔到..佢都冇理到..點解佢會咁.."-V-"
lunch!wa,簡直大戰....""
同阿chan嘈.."嘈到佢發脾氣屌柒me=田=!
痴線,,係佢冇理取鬧ja!!!
跟住寫左封信比阿蕭叫阿蕭幫我比佢...."
跟住放學去左康寧"=_="見到花花...@@"
花花飲醉左...跟住我打比阿哥.."然後送左花花番屋企..."
|
| 刊登時間︰2006-02-11 09:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 8 日 星期三  | |
低c=.="  |
今日我都係未染番黑個頭...-.-仲諗住死期到tim~"
今日為左避開perfact so 我7點10同阿陶阿蕭番左學校先@@"
day c 集隊...勁驚阿kong=w=!避黎避去..""
跟住講完諗住上番課室既時侯...我叫左小p遮住我@@"
凸然阿kong大叫一聲小p的名字..."以為佢叫小p行開望下我係邊個黎"
原來唔係...."係叫小p過去佢到..."冇驚冇險-3-!"
上 pe,,頂,,唔想上就話左我唔舒服啦.."咁阿 ng 又信啵.."
咁我同阿陶行出去飲水之餘比阿so sir 見到屌柒我地.."
咁岩之際阿 kong係3樓叫我..
咁我又唔知聽邊個講野..咁我就冇理到阿 kong=.="
到左小息..."阿 lo 見到我個頭又係到話我啦..."又咁岩之際見到阿 kong@@"
即刻成隻跑狗咁..跑番班房""=w=!!"今日都係避過哂阿 kong既追捕-v-! |
| 刊登時間︰2006-02-11 09:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 7 日 星期二  | |
| @v@仲未染頭! |
@@"今日低b呀!!!有生物呀..!!生物得62..."全班第13/ . \!差左咁多既!?
今日阿 chan佢話唔採我=w=becox我染左頭髮....-.-...."....勁冇奈..."
又話我染番黑個頭先比佢個乜乜乜乜我-v-!!!"頂...""
咁就冇理到佢..今日lunch行過都要奚落我..."=v=
奚落到我一文不值咁""凸凸凸!
地理派卷..ms hon 同我講,,我對你好失望..-3-"
唉,,你一講呢句我都唔知點好"?=.=......
又都係算啦-v-!過左去..下學期努力啦" |
| 刊登時間︰2006-02-11 09:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 87 | »
|