| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 15 日 星期三  | |
係學校=.=vv  |
我係學校a-0-家陣做完數學果d野囉-v-!
好悶呀,,我同左阿sir講啦@@"好叻呀,,希望佢明我心意啦-.-!
今日又有生物堂...."wa-v-!頂唔順佢個7頭-v-!"算吧啦=.=........
唉...""盒豬古力點算好?一陣搞掂好我就叫阿陶拎去比佢><"""
琴日都無乜野..條死八婆係3樓睥住我wo!!!!痴線架佢都-3-!!!!!!!!!
唔講咁多啦,,番去先啦..呢期都係係屋企打機呀-v-!
冇乜點開到 icq , msn有咩事上石器搵我啦..
講笑姐..-3-!打比我啦打比我啦=w=!!!!!!!!
放學唔知點好呀-0-!!!好煩呀-0-!!!!!!!!
wakakak!屋企見啦@@"
|
| 刊登時間︰2006-02-15 12:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 13 日 星期一  | |
火到爆呀>v<"  |
屌...又係個仆街倪綺雲a!!!
估唔到胡sir係d咁既人囉...""家陣勁憎你地2個囉~
今日都唔知咩事..咁撚黑仔既...."
係學校喊左2次..番到屋企1次,,係小巴1次-0-!4次既加埋係..
好講唔講,,係要講個我全學最憎既人..
仆你個街...."屌你..同我say sor都冇撚用呀我同你講.."
不過,,放學好多謝阿 kong既安慰"
今日又比人收電話..."wa~你老娘呀..."
偏心鬼黎架你...""收我電話果個呀@@"不過算啦..係我唔岩先.."~
唔知聽日條粉腸又搞我d乜呢.."我就慢慢同你玩呀!"
講我婆婆..?你未撚死過頂呀!!屌你老母..!!!!!我真係愈黎愈憎你!!!!!
人做老師你做老師做到你咁賤格都有..?
做老師做到比學生憎!!你去死啦仆街孖潤腸!!!!!我明係話你呀!!!
psps""好多謝阿 kong同埋各fd子既安慰呀..>v<"
好sor既係小p囉,,陪唔到佢去 mk!!!!
今日先買豬古力-.-!唔好意思=.= |
| 刊登時間︰2006-02-14 05:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 11 日 星期六  | |
-v-"婆婆安息了!  |
今日冇番學呀.."1唔想,2有事..婆婆今日出殯.."
去到世界殯館...好少人=v="可能係我地早到啦.."
跟住同婆婆行禮..入房見佢最後火化既一面.."
婆婆>v<"請安息.....!!!阿媽喊喊呀.."
跟住乾媽係到安慰佢..."咁我地就就坐啦.."
聽個牧師講講講.."講完...去哥連臣角...火化...
火化前又聽個牧師講,,獻花...獻完之後..就齊齊睇乾婆既遺體入去..>v<"
唉...果刻...真係....""喊""
睇完去食飯..乾媽擺左4圍!!食完就散了...
我送阿媽番屋企.."咁我又再出去..去左九灣~同阿東冇野囉..."
扣虎仔同埋文達都冇野啦..."
後尾得番我地4個等阿包果d黎..."比龜逗wo=.="屌..""
跟住係到坐多陣,,講多陣,,玩多陣咁就散了-0-!
|
| 刊登時間︰2006-02-11 09:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 87 | »
|