今日派晒卷...如我所料*GS2份都炒晒><有d人話入3e/3a班果d...我!?唔唸嚕*希望我地1班啦^^隨緣吧[[
小息kai峰比人打...wakaka*佢仲扭腰[[笑到我地灘灘腰囉*
放學去m記食野wif kay...then同俊落左去打排球[[好好笑...but對手紅晒><
跟住去踢波...都唔知連續踢左幾多日嚕[[日日都係咁架...好悶呀><希望有班際玩啦