朝早5點起身-3-打電話to某人...唸住訓番*點知訓唔著!so咪溫書囉...點知係張床到訓著左//真係吹漲
gs考試...我最憎!最難的一科[[冇乜信心...唉//
放學番屋企覺覺豬...coz太眼訓了//4點起身同爸.媽飲茶*未訓醒...倒瀉茶>3<
then踢波at大場...kay都有黎*仲打龍...狂輸[[唉*踢咩波架...後面條防線豆腐咁o既樣//今日好失敗