11-10-2007 (星期4)
琴晚出左去食飯,,食得很不開心,,
今日同象象返,,時間岩岩好,,
Lunch,,
同小wai`Pui Ling`亨`聰`德仔`毛毛`明仔`兆峰一齊食,,
好多人呀=0=
亨請,,多謝7亨,,
之後3堂會計,,好樣衰呀,,><
我起全班面前仆倒><
放學過左海濱睇踢波,,
之後去食野,,食完行左陣,,
過左黎送我返屋企,,
之後好肚痛,,
深夜入左急症室,,腸胃炎,,
好可憐呀,,><又好痛,,
係勁勁勁勁勁x1000000次痛呀
PS: 睡、睡和睡,,
可以不上學嗎..?
12-10-2007 (星期5)
今日無返,,實在太痛了,,
整天都在訓,,
謝謝您們的安慰!!!
我會快快好返,,不會令您們擔心!!!
PS: 天氣轉涼了,,請好好保重身體,,
13-10-2007(星期6)
今朝起身無咁痛,,返去補課,,
同象象返,,見到細傑,,
佢話我個樣好殘呀,,><
會計唔多舒服,,
數學又比人罰企,,
死象象係咁引我笑,,
勁好笑,,笑死我,,
放左去食野,,之後上左......
3點幾回到家,,送我返屋企,,
直到呢一刻仲好痛..
PS: 我的幸福來臨了!!!
|