member write forum
 

2007-10-07

 
2007 年 10 月 7 日  星期日


6-10-2007 (星期6)
今朝自己一個返,,小wai遲起身,,
象象又未出得門口,,
去到地鐵站見到Ting,,所以就1齊返,,
行完樓梯見到你,,種感覺唔知點,,
返到去課室,,已經見到人返左去,,
多謝你支益力多,,多謝亨d麵包,,
小息,,打排球,,樂樂都有打,,好好笑,,
之後補會計,,補到成12點8,,
扲條鎖時去試下開唔開到你個locker,,
點知開唔到,,配錯左,,差d哭了出來,,
幸好象象逗我笑,,多謝象象,,
對唔住呀,,我係咪好無用呀..??
之後4瓜加Lun落KF,,Lun去左返工,,
我地4個去左食野,,食完去買整蛋糕ge材料,,
買左百幾,,就去小wai屋企啦,,
2點幾先開始整,,原來整蛋糕好好玩,,
整到5點幾,,將d蛋糕擺哂落雪櫃到,,
去睇碟,,導火綫都ok好睇,,
不過好暴力,,又好殘忍=0=
睇完小wai加Pui Ling煮飯,,
我同象象等食,,^^
我同象象嚴禁進入廚房,,因為我同象象................
4個一齊食飯,,睇左陣電視,,就同象象去洗碗,,
之後扲左個蛋糕出黎,,小wai果個整得好靚,,
而我個士多啤梨芝士蛋糕加藍苺芝士蛋糕就......
都好靚,,嘻嘻^^
9點幾就返屋企lu,,一入門口,,就將個蛋糕送比媽咪^^
媽咪很開心,,媽咪開心,,我都開心^^
媽咪```生日快樂!!!!!我愛您 ><

PS: 今日好攰,,原來整蛋糕都唔係我想像中咁難,,
       第一次整,,整出黎果一刻好有滿足感,,
       多謝象象^^


7-10-2007(星期日)
整天留在屋企做功課,,真乖,,
不過做做下訓著左=0=
有4個信息未覆,,
今天的天空很美,,
我有多久沒有抬起頭來欣賞藍天白雲?
在這條路上,,
每個人的目的地及步速都不一定相同,,
有些人步伐急速,有些人慢條斯理,,
有時候會孤獨的走,有時候卻會有人在你的旁邊一起走,,
儘管在這路途裡有很多的變遷,可是我們都不能放棄,,
因為在終點那兒,有很美妙的事情正等待著我們,,
所有事都太順利太美好,令我不敢相信這是現實世界,,
所有事會否都於明天突然消失了?
有些情景,感覺都像曾在夢境出現過,,
似曾相識,,
單數  雙數  單數
為何最後還是不能給我湊成雙數?
希望今天的我們都快樂,,

PS: 我什麼都不管!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 269 | »