____________________
唉......
反思時間, 發生左d事,
勁唔開心....
____________________
今日做做下反思,,,
葉sir叫哂 VA d學生出去~
我心諗: 一定發生D咩衰事 =-=
原來呀SIR係想叫我地改服裝, 下星期1比F.1睇 -0-"""""""""""
唔係ma... 我以為琴日搞掂FASHION SHOW,
就會無哂事~ 咩都唔洗煩~~~
點知原來有下文.......
******
之後去到ART ROOM"
要比呀SIR睇下件衫" 睇下佢比唔比得MODEL著~~~
我個時幾希望呀SIR OUT左我件衫!!!!!
點知佢回應左一句: D老師話都OK
我當時 -O-" 哂....
咁垃圾o既衫竟然...???? 我完全無言囉!!!!!
然後搵MODEL著.... =-="""
就算我肯比model著~
model都唔知肯唔肯著!!!!! .\_/."!!!!
******
之後見誠叔突然出現,
開頭講左一大堆廢話,
之後叫左設計師起身...
叫d model拍掌比我地,,,,
我真係受唔起...... ="=
然後問我地呢d設計師有無人想走, 想走無人阻止"
點知*LUNG第一個好瀟灑走~ -0-"""
之後有2,3個跟住又走左....
走完lu,,, 葉sir背後講:
「等我遲問下個d同學, 係咪有心讀ART」
有無搞錯呀! 你地肯比人走~
比人走完之後, 又要講人壞話 +_+"
篤背脊" 唔係更無品咩~~~ -3-"
******
返上課室,,,
好火, 好唔開心!!!!!
火→ 臨時臨急叫人改衫 ── 威尼斯化妝舞會
唔開心→ 點解我件衫會比呀sir話OK??? 百思不解!!!!!!!
我真係好唔想再改衫!!!!!! 但係我又驚個新model好慘~
話我連累佢比人out (我幻想的 =-=")
其他人就唔洗再為衫煩惱... 正啦~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
諗諗下, 我當時竟然眼濕濕 -0-"
璟琳你都唔好唔開心啦 T0T"
******
放學,, 然後耍改衫....
我都唔係改.....
我係拆衫 =-=""""""""""
******
離校""
得返朱, 琳, 我, 3條友返屋企....
靜左好多 =-="""
____________________
我覺得今日呢件事,
有好多人好嬲!!!! +_+"""
所以d設計師即刻走.....
其間返課室,
睇見李旭慧塊面谷到紅哂, 同緊呂詠婷掃苦~
唉!!!!
今次FASHION SHOW都搞到個個都好唔愉快!!!!
____________________
|