__________________
唉!!!!! 點解呢個QOOZA成日無背景音樂架!!!!!
好煩呀....
又要搞過 T3T"""
__________________
何解今日叫*單純*?????
因為今日呀朱同我好白痴 -w-""""
******
因為聽日有宗教堂"
所以我同呀朱一齊做宗教W.S -v-"""
第2題題目: 解釋施洗約翰其中2種性格" (好似咁問)
由於我同呀朱唔識答" 所以睇左陳詠儀個張W.S點答:
施洗約翰衣著簡樸, 突顯他的生活很單純。 -口-"????????
哈哈!!!! 我同呀朱突然笑到失哂控!!!!
*生活很單純*??? 咩野意思!!!??? 笑死我喇!!!!!!
******
之後呀朱都算跟足陳詠儀咁寫, 我睇到朱o既W.S, 最後個句:
施洗約翰為人簡樸, 非常單純。
↑笑死我喇!!!! 究竟講緊D咩單純呀!!!!!!
雖然係性格姐~ 但係生活同單純有咩分別?????
而且我最唔明白係,,, 我同朱一直為 *單純* 呢個字係咁笑!!!!
無法控制自己!!!!!!!
******
我諗住分享比人睇""
所以比左我身旁o既MOMO"
佢微微笑一本正經咁講: 無錯~ 寫得無錯呀~ 有咩問題???
有問題!!!! 點解係要答單純呢? 你唔覺得好奇怪咩!!!?
MO: 無咩問題呀~ 寫得岩呀!
我睇完狂笑喎!!! 但係點解你唔笑! -0-"""
******然後搵返物主, 搵詠儀姐講解下, 點解佢要咁寫******
點知呀朱3番4次都講唔出口""""
而且又開始笑到失控, 我都係,,,, ME TOO.....
佢笑到想去廁所""" (急尿嗎? -V-")
好!!! 等我幫佢問!!!!
點知.....
我另轉頭望見詠儀姐, 我又失哂控""
因為我一直諗緊 *單純**單純**單純**單純*,,, 搞到我好幾次都問唔到!!!!
最後我忍住, 口 "姪姪" 終於問到佢點解....
__________________
我真係好唔明白, 點解今日可以為 *單純* 一詞笑餐死!!!!!
你地唔覺得好搞笑咩???
可能我真係太單純,,, 先笑到痴線""" -W-"""
P.S,, 唔緊要!!! 有呀朱陪我一齊單***純~
__________________
|